4dagen koorts deel 2

A

Anoniem

Guest
Renzo had dus al 3 dagen koorts toen hij vanmorgen uit bed kwam heb ik hem gelijk weer getempd en weer niet onder de 38.5 heb dus de raad van jullie op gevolgd en de HA gebeld (assistente) die zei al vanaf maandag???? das bij mij toch eg al 5dagen dan...toch??
ja idd ...nou ons protocol in nederland is (zoals al meerdere hier zeiden thnxxxxx daarvoor) dat je de HA beld als je kindje meer als 3dagen koorts heeft en koorts is als het niet onder de 38 komt....maar weet je wat kom ff met hem langst.....zo gezegd zo gedaan....onze dok een (sorry niet verkeerd opvatten) is eg een megabelg whahhaha die laat je nog lachend weg gaan bij wijze van als hij je vertellen zou dat je morgen dood bent...snap je.....dus die begint gelijk tegen Renzo te geinen en zegt tegen ons ik ga zijn oren nakijken zijn longen luisteren en zn keeltje zien...als het goed is mag hij gewoon mee terug naar huis en anders moet hij blijven GRAPJE zegt hij ...wij zeggen nog ooo dan ken hij mooi mee naar belgie ja zegt hij dan gaan we lekker naar de ZOO morgen Renzo.....en hij zegt niet zoe zoals wij zouden zeggen maar eg ZOO dus marco zegt oooo leuk RenZOO;-) maar goed ik moet niet zeuren whahahhaha hij keek hem na en doet debiel tegen Renzo dus die lacht eens en zegt niets aan de hand tenminste hij heeft een viraalvirus als het goed is zakt de koorts eg van zelf en zal de uitwerking daarvan weer enorme uitslag zijn over zijn lijfje ik zeg nou hij heeft al uitslag achter zijn oortjes ja zegt hij maar die breid zich uit denk ik dus schrik niet dat is een teken dat hij beter gaat worden..........een hele geruststelling hij mankeerd dus niets ergs ...en of de duivel er mee speelt wij rijden weg en je zag de uitslag als paddestoelen uit de grond komen zo erg breide zich dat uit en zo snel hij staat nu helemaal onder maar is weer helemaal (bijna) de oude hij lacht giert en gilt weer of het leven een lust is heerlijk dames bedankt ik ben blij dat ik jullie raad heb opgevolgd en nu weet dus dat hij aan de beterende hand is ............

liefs van Corina en een uitslagziende Renzo

pfffff gelukkig maar dat alles goed is !!

Kan je lekker slapen vannacht

oooooooooooo wat lekker alleen hopen dat de uitslag niet gaat jeuken....

Liefs Ilona

volgens de dokter niet zou niet gaan jeuken zei hij was uitwerking op die virus

Heel veel beterschap gewenst voor je kleine ventje.

groetjes irene

het eten komt niet te snel dus eet ik mijn beertjes maar op groetjes milan

Terug
Bovenaan