4dagen ongi geweest

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

duivels weer achter de rug. Was het maar 4 dagen.
Is het dan niet zo dat je ei eerder komt of dat weer niet? Ik was vroeger altijd een week ongi en met de pil ook. Met spiraal was ik het 1 week maar dan om de dag of 2dagen. Zal het gewoon nog een beetje opgang moeten komen ofzo. Nou ja volgend de caculator heb ik 29 maart mn ei dus ja klussen doe ik toch wel hihihi. We gaan er weer hard tegen aan
;-) lol. Nu me zelf verbieden een test te kopen voor mn NOD haha pas als ik overtijd ben, hopen dat ik me kan inhouden, maar ja ook zonde geld he.

groetjesss

Ik heb de laatste keer ook een ongi gehad van 4 dagen. Of je ei echt opschuift denk ik niet, maar weet het niet zeker. Dan zou ook je cyclus korter moeten zijn dit keer.

Op naar de klusdagen!

Liefs Daisy

Heey

Ik was altijd 2-4 dagen ongi met een cyclus van 28 tot 30 dagen meestal 28. Denk ook niet dat je ei dan eerder komt

Veel klusplezier in ieder geval

Mijn ongi is altijd maar kort..... volgens mij komt je ei niet eerder hoor. Veel klusplezier ;-)

Volgens mij komt je ei ook niet eerder hoor!
Ik ben altijd 3-5 dgn ongi met een cyclus van 28 dagen.

Veel klusplezier! :) Liefs Lynn.

Volgens mij komt je ei 14 dagen voor je volgende NOD vandaar dat het ook zo moeilijk te bepalen is. Heeft verder niets met de duur van je ongi te maken.

Succes!

thnx voor alle reactie's hoop morgen kunnen te gaan klussen hihi

Terug
Bovenaan