4dagen overtijd

<p>Hee dames. </p><p>Ik heb 8maanden geleden met 8weken een miskraam gehad van ons eerste kindje.✨ sinds dien zijn we het aan het proberen, maar het wil niet echt lukken. Ik heb een onregelmatige cyclus. Vanaf mijn miskraam zijn dit de cyclussen: 36,33,33,35,31,37,32. Dus ik heb het gemiddelde van 33 aangehouden om te testen, maar je raad het al negatief. (Vrijdag) gisteren (maandag) weer getest. En weer negatief. Vanochtend weer negatief. Maar ik heb al 2 weken buikkrampen, misselijk bij vlagen, veel plassen en heeel erg moe. Vanmiddag op de wc veegde ik af en zat er opeens een sliert/klodder bruin slijm aan mijn wc papier..en sinds vanmiddag heb ik dat dus al de hele avond. Ik heb 1 stipje rood gezien. Maar verder is het is oud bruin slijm. Ik word hier zo onzeker van. Heeft iemand hier misschien ervaring mee? Alvast bedankt! Xx</p>

Ik vind je cyclus helemaal niet zo onregelmatig hoor! Je zit elke maand ongeveer rond een bepaald aantal dagen. Mijn cyclus is echt onregelmatig en varieert tussen de 32 en 56 dagen. ;) Wat betreft je "bloedverlies", zou het ook een innesteling kunnen zijn? Ik heb van meerdere dames begrepen dat ze dan ook vooral last hebben van wat oud bloed, maar verder niks. Ik heb er zelf geen ervaring mee, bij beide zwangerschappen voelde ik me gewoon al een week heel erg ongesteld maar geen bloedverlies. Zo uiteindelijk een test gedaan en bleek ik inderdaad beide keren zwanger. Misselijkheid en andere kwaaltjes begonnen elke keer pas tussen week 6 en 7 van de zwangerschap. Wellicht dat je hCG wat langzamer opbouwt en je daarom nog geen positieve test in handen hebt? Een paar dagen wachten geeft misschien meer duidelijkheid? Succes!

Oo ik dacht dat een regelmatige cyclus bijv. Steeds 30 of 31 of ofzo. Ik weet niet precies het het werkt met de innesteling enzo. 2juni was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Mijn menstruatie duurt altijd 5 dagen en begint gelijk met veel bloedverlies.  Het voelt echt de heletijd of ik ongesteld moet worden door die buikkrampen. En ik voel het lopen. Maar dan haast ik me naar de wc, en is er weer niks. Ja tot vandaag dat bruine slijm.  Wat fijn dat je beide keren gelijk positief hebt getest! ? 

Klinkt wel vergelijkbaar met hoe ik me dan ongesteld voel als ik zwanger blijk te zijn, hoor! Heb dan ook krampen en alles, alleen geen bloed haha. Ik zou toch over een paar dagen even een test er tegenaan gooien in de ochtend, als het niet doorzet!

Dankjewel voor je berichtje. Ben helaas toch ingesteld geworden. Wel raar zeg. Wat kan het lichaam je voor de gek houden ??

Terug
Bovenaan