4de IUI Gehad...!!!!

Heeey meiden...!!!

vanochten voor de 4de iui geweest...
nu zag ze me baarmoedermond heel erg goed liggen en kwam ze er ook makkelijk in...!!! van plaats elke keer tegen een deurtje aan te komen...!!!!.... dus ik heb eigenlijk best een heel goed gevoel...!!!!!

als ik 12 nov niet ong ben geworden dan mag ik testen..!!!! dus het is nu wel heel erg spannend...

nadat ik heb moeten prikken..!!!!
* zou het misschien helpen*

nu moet ik ook 3 x per dag 2 pillen inbrengen....om te zorgen dat als het gebeurt is ook blijft zitten..!!!!!!
en dat moet ik tot 12 nov doen....als ik zwanger ben doorgaan en als het niet zo is dan moet ik gelijk stoppen..!!!!

het zijn nu dus 2 spannende weken...!!!

XXXXX Brenie

Spannend zeg!!! Hopelijk werkt al het goede nieuws hier aanstekelijk en volgen er meer!
Ik gebruik die pillen iet die je in moet brengen. Zal eens vragen hoe dat zit...

Duim voor je!

Wat fijn dat het allemaal zo goed ging! En nu 2 weken duimen... Spannend!! Ik gebruik ook geen pilletjes?? Maar ben wel erg nieuwsgierig wat dat voor extra's doet... Ga het ook eens navragen bij mijn gyn.

Veel succes!!!! Liefs

dankjullie wel dames...!!!!!

het is wel spannend 2 weekies wachten.... maar ik heb wel een goed gevoel..!!!

hihihihiihihii

die pilletjes... het is utrogestan

vraag maar na en misschien kunnen jullie het ook krijgen...baat het niet schaad het ook niet..!!!!!

XXXX Brenie

Star80 ultogrestan zijn vaginale pillen die je in moet brengen het zorgt ervoor dat de baarmoedermond goed dik blijft voor de innestelling en het dus zo optimaal is daaronder zeg maar.
Ik heb het bij mijn IVF ook gehad.Nooit bij de iui pogingen dus dat is niet in ieder ziekenhuis standaard.

Brenda succes hoop dat je van deze poging zwanger raakt.

Gr. Wonder2011

Terug
Bovenaan