4de iui mislukt!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

IK ben en beetje vedrietig. Had eigenlijk morgen mijn NOD maar ging net naar de wc en daar waren die rotte rooie duivels. Had er stiekum toch en beetj egoeie hoop in. Ze zeggen in het ziekenhuis dat hoe meer je iui hebt geprobeerd dat de kans van slagen steeds groter wordt. Wanneer gaat dat bij mij werken??? Moet nu voor poging 5! Dit gaat alleen wel wat langer duren want het lab is in juli en augustus dicht. In September heb ik vakantie dus warschijnlijk wordt het pas Oktober!! God wat voel ik mij ellendig!!! HAd het zo graag gewild. Ga me nu al vast een beetje verdiepen in ivf, dat komt steeds dichterbij, wat ik leiver niet wil, maar volgens mij kan ik er zo niet meer omheen!!! Ik weet dat het een goeie optie maar toch, dan wordt het naar mijn idee nog zwaarder!!

Nou ja, ik ga zo maar het ziekenhuis bellen wat ze nu willen!! Meiden die nog wel op het wachtbankje zitten, ik hoop dat jullie straks wel goed nieuws hebben!!

lfs Roel

Hoi roelien,

Balen voor je. Na 4 IUI-pogingen wordt het wel een keer tijd. En vervelend dat het ZH dicht is. Hebben wij ook. Juli is voor ons een verplichte rustmaand en augustus zijn ze dicht. Dus wij kunnen in september weer verder.
Nou jôh, laten we hopen dat een vruchtbare zomer wordt. We zullen zelf hard ons best moeten doen!!!!!

Liefs, Kippie.

Hoi Roeltje,

Hé wat kl.........te voor je zeg. Iedere poging krijg je meer hoop en iedere keer wordt die hoop weer de grond in geboord.
Het is balen dat je nu weer 2 mnd verplicht moet wachten, iedere maand is er weer 1 te lang, vind ik.
Maar aan de andere kant, heb je nu weer ff rust. Kunnen jij en je man tijd aan elkaar besteden zonder al die spanningen.
Vandaag is mijn NOD, erg spannend, maar ook ik zal van het wachtbankje afgegooid worden, denk ik. Heb er totaal geen hoop meer op (heb gisteren negatief getest). Bij mij in het zh hebben ze vanaf 24 juli zomerstop, dus ik moet ff vragen of ik nog een ronde mee mag doen. Maar dan moet ik wel snel ongesteld worden natuurlijk, anders kan het niet meer.
Meid, kop op, jou tijd komt ook snel (misschien is die 2 mnd rust goed voor jullie en wordt je daarna meteen zwanger). Positief denken hoor. Is eigenlijk wel grappig dat ik dit zeg tegen jou, terwijl ik de negativiteit herself ben. Tegen andere mensen zeggen is altijd makkelijker.
Deze is voor jou

Kruimel

Hoi Roel,

Wat vervelend voor je dat die verschrikkelijke duivels er weer zijn. Het wordt echt een keer tijd voor jullie. En dan ook nog het ziekenhuis dicht.....
Cliché, maar probeer deze maanden heerlijk van elkaar te genieten zonder druk van IUI. En je weet maar nooit.
Sterkte!

Liefs Suusje

Hi meid,

Verdorie zeg  weer je hoop de grond in geboord voor nu. Heb met je te doen en idd ze zeggen dat met elke IUI de kans op suc6 groter wordt, logisch dat je jezelf afvraagt wanneer gaat dat op voor mij. Nou wie weet is het bij jou niet 3x is scheepsrecht maar 6x is scheepsrecht!!! Hoop dat je jezelf de komende tijd weer kunt opladen voor een nwe ronde en dat die dan maar het gewenste resultaat mag leveren.

Liefs Scorpy

Terug
Bovenaan