4de miskraam

Hee meiden
2 weken geleden kreeg ik een echo(met 6 weken)en toen bleek dat ik een leeg vruchtzakje had.Na 2weken rondgelopen te hebben hiermee had ik gister weer een echo en nog steeds was het leeg.
Nu moet ik maandag voor een curretage op eigen verzoek.Dit is voor mij de 4de miskraam en ik voel me nu nog redelijk ben alleen bang dat ik maandag zal instorten.Gelukkig gaan ze nu eindelijk onderzoeken wat de oorzaak zou kunnen zijn.Wie weet hoe lang het duurd voor de uitslag van zo'n test duidelijk is en wat staat me allemaal te wachten qua onderzoeken??
Liefs miranda

Hoi Miranda,

Allereerst heel veel sterkte zeg. Jeetje 4 miskramen, ik heb er 2 gehad en vind het al heel moeilijk om er mee om te gaan en hoop te houden. Er was nog een Miranda, maar die had volgens mij haar 3e miskraam gehad, dus je bent niet dezelfde?! Hoe oud ben je? Ik heb na 2 miskramen al onderzoeken gehad. Ik moest 14 buisjes bloed geven, ze hebben getest op allerlei hormonen, schildklier, glucose enz. Ook een stollingsonderzoek is er gedaan, dat onderzoek heet Factor V Leiden. Alles was goed. Ik moet nu alleen nog de uitslag van het chromosomenonderzoek krijgen. Ook mijn vriend wordt daarop getest. Het kan alleen heel lang duren voordat de uitslag binnen is. Wacht hier nog met spanning op, ben daar heel zenuwachtig voor. Meid, heel veel sterkte!

Groetjes Ingrid

Hoi Miranda,

Ik heb geen antwoorden op je vragen omdat ik die testen nog nooit heb gehad maar ik wil je wel heel erg veel sterkte wensen deze komende dagen!!!! Ik vind het zo oneerlijk dat sommigen dit keer na keer moeten meemaken! Sterkte.

Groetjes F.

hoi miranda

jeetje wat vervelend voor je
nou wat die onderzoeken betreft weet ik niet
ik weet alleen dat ik je heel veel sterkte wil wensen
beterschap
gr.debra

Hoi Miranda,
Ik heb ook geen antwoorden maar ik wil je wel veel sterkte wensen maandag.
Ik hoop dat je de volgende zwangerschap wel zult voldragen.
Groetjes van Caroline

Terug
Bovenaan