4de ronde prikjes

Gisteren weer bij het cb geweest.
Alles was goed!
Ze heeft ook weer prikjes gekregen. De voorgaande keren heeft ze er helemaal geen last van gehad en daar had ik nu dus eignelijk ook op gerekend maar helaas.
Na het middag slaapje heeft ze alleen maar gehuild. Ze heeft de hele middag bij me op schoot gezeten, met haar hoofdje tegen me aan en maar huilen. We hebben haar maar lekker op tijd naar bed gebracht.

Vanmorgen werd ze wakker en had gelukkig weer praatjes voor 10.

Ik weet dat het moet maar toch vervelend die prikjes!!!

Hoi essje.

ik zie dr eigenlijk ook een beetje tegen op.
over een klein maandje is mn dochter ook weer aan de beurt voor de prikjes.
hoop dat ze dr ni veel last van zou krijgen.

Warren 'mag' 18 augustus, hij is dan ruim 11 maanden. Ben benieuwd, van de eerste prik is hij echt anderhalve dag niet lekker geweeat, maar van twee en drie hebben we niets gemerkt.

Ik hoop dat het nu ook weer goed gaat, hij gaat de 19de namelijk bij Oma&Opa logeren, wij gaan dan naar Lowlands!!! Zin in. Alhoewel er dan wel echt ergens even een zon vandaan moet komen...

X
Evje

@ Evje, kan me goed voorstellen dat e, vooral dan, heel erg hoopt dat Warren geen last krijgt.
En wie weet heb je, met het weer net zoveel geluk als ik afgelopen zondag bij Bon Jovi had. Heel NL had regen en wij hebben zondag toch echt in een t-shirt op het strand van Zeebrugge gestaan!!!!
Veel plezier op Lowlands!

Terug
Bovenaan