4e echo

Hoi,

oh wat een bijzondere dag was t vandaag, vandaag de 4e echo...ons kindje is compleet, hoofdje, rompje, 2 armpjes, 2 beentjes, sterk kloppend hartje...en t beweegt als een gek!! Sabbelde op een handje, kaakje zag je op en neer gaan, beentjes trappelden, armpjes maakten boksbeweging...

echt zoooo speciaal, wij vinden ons kindje nu al prachtig!!

Zelfs navelstreng zagen we al en een placenta in aanmaak...dus t gaat fantastisch! Voel er niets van...ben ook niet te beroerd, dus super!

Ben nu 10w1d en ben ontslagen uit t ziekenhuis (IVF poli) en ga morgen de verloskundige bellen om me aan te melden...echt had niet verwacht zover nog te komen in 2011....ondanks alle tegenslag eindigt t fantastisch!!

Vanaf vandaag geloven we er heilig in dat t goed gaat!

liefs een Yosha op een roze/blauwe wolk

wat een goed nieuws! ik heb vandaag ook onze 1e echo gehad. wij zijn vandaag 10wkn en 2 dagen. zijn dus 1 juli uitgerekent.

hoop dat alles goed blijft gaan, leuk om hier zo mee te lezen op deze site.

groetjes

Wat een goed nieuws! Lekker genieten op de wolk!
Zo gaaf om te zien hoe klein het nog is maar eigenlijk al een volledig mensje!

Ik mag straks voor de 2e echo, om het termijn vast te stellen. Vorige keer kwam ik uit op de 29e, en zou ik nu 10+5 moeten zijn...

Van harte gefeliciteerd, geniet er lekker van!!!

Ik heb afgelopen maandag de eerste echo gehad, gelukkig ook alles goed, over 2 weken krijg ik de termijn echo, waarschijnlijk ben ik al iets verder dan ik dacht...

Terug
Bovenaan