4e iui met hormonen

Hoi,
Vandaag heb ik mijn eerste Puregon prik gezet en een uitgangsecho gehad dus na 3x zonder gaan we nu voor 3x met. Ik had nog nooit een inwendige echo gehad dus weer iets nieuws op het zwanger-worden-gebied. Het geeft mij toch weer het gevoel dat er weer een kansje extra  komt dat het gaat lukken, als staar ik me er echt niet blind op. Ik heb ook vanmiddag gebeld met het IVF centrum van de VU om te vragen hoe het zit met wachtlijsten. En die zijn er gelukkig niet dus als IUI nou helemaal niet lukt vind ik het een gerustellend idee dat we niet weer maanden hoeven wachten om verder te gaan. Maar goed, eerst dit maar afwachten... groetjes

Hoi Noortje,
Zet hem op meid. Ik heb vandaag mijn eerste Gonal F (hetzelfde spul, ander merk)  spuit gezet dus we gaan gelijk op. En om even een stoor posivitisme jou kant (en mijn kant) op te sturen: DIT WORDT EEN VRUCHTBARE PERIODE MET VEEL EITJES!
En SUPERZAADJES  toch?

Succes,  Sherene

he Noor,

Ik ga echt voor je duimen dat het deze maand gaat lukken. Wanneer had je ook alweer een afspraak in het ziekenhuis? Ben je nu al bezig met hormonenspuiten?
Vandaag hebben 2 vriendinnen van mij hun nod, ze zijn al beide 2 jaar bezig..spannend he.

werkse
M

Hoi,
Hoe was jou afspraak gisteren? Wij moeten morgen.
Ik spuit nu iedere dag 50 mg Puregon en moet maandag terugkomen voor een echo om te kijken hoe het er voor staat. Ik ben heel benieuwd wat het bij mij doet. Dat spuiten stelt echt niks voor, doet niet zeer en het is alleen een beetje gek dat je een prik in je eigen lijf zet. Het zou dus al kunnen dat ze maandag groot genoeg zijn. Dan moet ik Pregnyl spuiten. Ik ben absoluut anti die medicijnen maar goed, voor het goede doel is het anders. groetjes Noor

HI,
De afspraak is verzet naar 22 juni grrrr. Echt irritant, ik was al blij dat we meteen terecht konden maar helaas de dokter was er woensdag niet...Dus wordt vervolgt.

Hoe was je afspraak vandaag??

Ik ben blij dat de prikken meevallen. Iedereen zegt dat er niets eng aan is dus dat neem ik graag aan.

Ik gok dat wij pas in aug of in sept gaan beginnen met ivf. Fijn dat jullie geen wachtlijst is voor ivf, in het lumc is dit 9 maanden!!

En nu maar hopen dat het spontaan gebeurd. Ik heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was en het leek zo echt dat ik mij vermorgen echt zwanger voelde..vreemd he. Het is vandaag 5 dagen na mijn ei dus een eventuele innesteldag. Ik voel wel wat kramp enzo maar dat kan natuurlijk van alles betekenen.

Nog een half uurtje en ik heb weekend. Jammer dat de zon weg is...

Fijn weekend!
gr
M

Terug
Bovenaan