4e IUI

Hoi Meiden,

Afgelopen vrijdag mijn 4e IUI gehad. En het rare was, dat dit op mijn 12e dag gebeurde. Terwijl ik meestal zo rond de 16e dag zit. Allemaal een beetje een stressdag geweest. Mijn man was vanwege een staking in Frankrijk niet op tijd om zijn sperma in te leveren en ik heb op eigen houtje het laboratorium gebeld en de afspraak verzet naar de middag. Mijn eigen gyn had 's middags geen spreekuur meer, maar de collega kon er wel om lachen. En uitgerekend als je alles verzet hebt blijkt de kwaliteit van het sperma ook niet echt super te zijn. Maar er hoeft er maar een goede bij te zitten. Misschien dat het nu wel een keertje lukt. Dus maar weer afwachten tot mijn volgende NOD op 11/02. Zijn er meer meiden, die langer doorgaan met IUI. Bij mij was eerst besloten door te gaan tot 3 pogingen, maar afgelopen week heeft de gyn. toch besloten 6 pogingen te doen en daarna verder te gaan met IVF.

Succes allemaal en veel sterkte.

Liefs
Marianne

Wij gaan beginnen aan onze 1ste IUI, en zonder hormonen. Gaat het bij jullie ook zonder hormonen, als het bij ons na 3x niet is gelukt gaan we verder met hormonen. Wat is er bij jullie aan de hand? Bewerken ze bij jullie ook het sperma. Sorry dat ik zoveel vragen op je af vuur. Maar ik kan niet wachten om te beginnen. Maar ik ben ook wel bang voor de eventuele teleurstellingen. Succes verder, liefs ilona

Terug
Bovenaan