4e kindje

<p><span style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">hallo moeders.</span><br style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><br style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><span style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">ik ben op zoek naar een gezin met 4 of meer kinderen waarvan er al kinderen 13jaar of ouder zijn die op de middelbare school zitten dus de school na de basisschool zijn die hier toevallig kom graag in contact met jullie voor wat vragen.</span><br style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><br style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;" /><span style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: 13px; text-align: justify;">hopelijk tot snel.</span></p>
 
Hoi hoi, Hier een mama met 4 kids.De oudste gaat net naar de middelbare. Nr 2 zit in groep 8.En de 2 kleinsten zijn nog  te jong voor de basisschool.
 
hoi silva. wij hebben 3 kinderen en twijfelen of we nig een 4e willen mijn man hoeft niet maar mag wel en mijn hard schreeuwd heel erg. de middelbare school betaal je die zelf en werken jou man en jij?  
 
Middelbare school hoef je nog niet zelf te betalen.
Wel moesten we een laptop aanschaffen.  Maar deze kan je vaak ook huren. 
 
Me vriend ik  werken alle 2. Hij 40 uur en ik 32 uur.
 
 
is de middelbaren school duur kwa wat je los moet betalen en zomervakantie waar gaan jullie dan vaak heen? 
hebben jullie lang getwijfelt over een 4e.
heb je nog tips of advies voor evt een 4e.
 
De laptop is even een aanschaf.... Maar die kan je dus ook huren.
 
Vorig jaar zijn we naar Frankrijk geweest.
Dit jaar nog niet weg geweest helaas, onze vakanties liepen scheef.
Misschien eind dit jaar een weekje centrale.
 
Hier is niet getwijfeld over een 4e.
Wel moest er een grotere auto aangeschaft worden, een 7 zitter hebben we nu.
 
 
wij hebben een peugeot 307 voor 7 mensen nu kunnen er 5 in maar we kunnen nog 2 lossen stoelen kopen.
 
oke nog tips ofzo om mr twijfel weg te halen mijn hart wil echt 
 
Terug
Bovenaan