4e kindje

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ik wil graag met jullie delen dat ik in februari mijn 4e kindje ga verwachten en dat ik daar echt onwijs blij mee ben en dat het gepland is!!!! Hoe vaak ik al niet heb moeten vertellen dat het geen ongelukje is.... Je bent gek is ook zo'n reactie?! En over alle drukte, nou ik had het er met 1 ook druk en nummer 3 ging het makkelijkst van allemaal. Die kwam er gewoon bij en vond zijn eigen plekje.

Mogen vrouwen tegenwoordig niet meer kinderen krijgen dan? Ik ben er in ieder geval heel blij mee en trots dat ik in februari 4 heerlijke kinderen heb. Lief, druk, ondeugend, stout en heerlijk op zijn tijd. Ik geniet met volle teugen  Sumaya

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Wat kunnen mensen soms toch stom reageren zeg.
Een opmerking die ik vaak krijg is: je neemt toch wel een 2e he, 1 is zo zielig
Waar hebben we het over
Geniet van je zwangerschap !
Groetjes Rene 36+2

Hoi hoi

Van harte gefeliciteerd met je vierde "wonder"!!!!!

Ikzelf ben zwanger van ons derde kindje en heb
al menig commentaar gehad joh
dus herken het duidelijk.
we hebben twee jongens en dit derde wonder word ook een wonder
hoor ik de meeste mensen zeggen ow dus je gata door voor een meid?!
Nouja zeg ik ga door omdat ik het super heerlijk vind een groot gezin
te hebben en ja de drukte wel aankan is dat zo erg!
nou ik wens je in ieder geval een fijne zwangerschap
en super veel geluk en plezier met 4 kinderen!!!
Groetjes anika

dit derde wonder word ook een jongen!! wilde ik zeggen
haha sorry typlexie en zwangerschapsdementie haha

Sumaya,

ik denk er net zo over als jij. Die vierde erbij zal ook wel lukken. En bij schelen de twee jonsgten straks net een jaar. Nou moet je alle reacties horen. Dat kan gewoon niet zo bedoeld zijn het moet gewoon weg een ongelukje zijn.

Zelfs mijn huisarts vroeg of het wel gepland was. Ik heb toen aangegeven dat een zwangerschap niet te plannen is, maar dat het zeker zo bedoeld was.

Verder heb ik tegen één persoon gezegd, dat ik dat weel erg onbeschofte vraag vond.

Bij nummer 3 dacht iedereen dat we perse een jochie wilde, daarna werd zelfs gezegd, zo nu zijn jullie klaar, meer soorten zijn er niet.

Nou ieder kind is anders dus er zijn nog heel veel soorten.

Meid geniet er van.

Miep (jaja echt waar zwanger van de vierde!)

hoi,

ik ben wel ongepland maar zeker niet ongewenst 31 weken zwanger van de vijfde en ik heb allemaal leuke en lieve reactie's gehad. De enige die het er in het begin een beetje moeiklijk meehad was ik zelf.

groetjes van diana

Hoi Sumaya,

Gefeliciteerd met je vierde zwangerschap! Ik ben ook zwanger van de vierde, en de reakties waren inderdaad anders dan bij  de eerste. Er was zelfs iemand die zei: de vierde? Tjonge, ik dacht dat drie wel genoeg was....  Iedereen zit voor ons in te vullen dat wij natuuuuuuurlijk heel graag een jongetje willen, daarom komt er nog een vierde,  want we hebben nu drie meisjes. Maar het maakt ons allebei echt niet uit, ik zou een vierde meisje hartstikke leuk vinden.

We hebben pas ook een andere auto aan moeten schaffen en hebben gekozen voor een busje (voor 9 personen!) En een commentaar dat we hierop krijgen!!!! Echt iedereen reageert erop: hoeveel kinderen willen jullie nog etc. (Mijn man zegt dan altijd: de bus moet vol, dat was de voorwaarde). Met een bus hebben we veel meer ruimte  en bij een 6- of 7-persoonsauto zit bijna geen bagageruimte, zou ik niet eens de kinderwagen mee kunnen nemen (tenzij ik de zevende stoel inklap, wat een gezeur steeds). Vandaar de keuze voor een bus (met geblindeerde ramen achter trouwens). Iedereen lacht ons misschien uit, maar wij lachen het hardst, want ik ben er goed blij mee, vind het heel praktisch.  

Ook zeggen veel mensen nav de aankoop van de bus: tjonge, de zaken gaan zeker goed. Dan zeg ik: het is maar waar je de prioriteiten legt he, wij gaan zeker niet stapelen achterin de auto omdat je geen geld (over)hebt voor een andere auto, en wat is uiteindelijk belangrijker voor je: de veiligheid van je kinderen, of geld...??

Hebben jullie  (er stond ook nog een moeder van 5 kinderen op, weet haar naam niet meer zo gauw) ook al een andere auto  moeten kopen, of hoe  lossen jullie dat op?

Groeten,

Line, 27 wk 1 dg zwanger van vierde  "meisje" (ha ha)  

Line,

wij zijn ook op zoek naar een andere auto. Denk dat het voor ons wel een 7 persoonsauto wordt en geen busje. We zijn ons nu aan het oriënteren.

In een gewone auto voor 5 personen kan je nu eenmala niet 2 volwassenen en 4 kids sjouwen. Helaas zie je ondanks dat het niet eens meer mag nog steeds mensen wel de kinderen stapelen.

Miep

Terug
Bovenaan