4e Kindje?

Yes, I am !
Mijn andere kinderen zijn 8, 5 1/2 en bijna 4.
Zij vinden het ook zooooo leuk!
De middelste zit, als ze de kans krijgt met haar handen op mijn buik, en de baby reageert zó op haar! Dat vind ze prachtig natuurlijk!
Ikzelf geniet ook elke dag van het getrappel in mijn buik, en hoewel de kwaaltjes nu toch echt gaan komen: Maagzuur, rugpijn, zwaarder, vind ik het fantastisch, een vierde kindje.
Ik ben trouwens begin april uitgerekend.
Van de omgeving heb ik alleen maar hele leuke, positieve reacties gekregen, terwijl ik bij de derde heel heel commentaar kreeg (misschien omdat het leeftijdsverschil toen maar 14 maanden was).
Maar jij? Ben je ook zwanger van de vierde, of is dit je wens?

Ja, ik ben ook zwanger van ons 4e kindje!!

We hebben 3 prachtige dochters: Nadia (8 jaar) Céline (5 jaar) en Marin (2 jaar) En nu dus 21 weken zwanger van ons 4e wondertje. Ben begin mei uitgerekend.

De reacties van de omgeving waren allemaal erg leuk. Niemand had het eigenlijk verwacht, dus was echt een verrassing.

Ben jij ook zwanger?

Groetjes Annemarie

Ik ben ook zwanger van ons vierde kindje! Eind maart ben ik uitgerekend, nog maar 13 weekjes te gaan.

Ik heb 2 zoontjes van 6 en bijna  22 maanden en een dochter van 4.

Deze zwangerschap was voor ons een grote verrassing maar we zijn er heel blij mee en dit kindje is heel erg welkom in ons gezin. De oudste 2 vinden het geweldig, zijn ook de hele dag bezig met kusjes geven op mijn buik en ze verzinnen de (in hun ogen) mooiste namen voor dit kleintje. Ik heb ze maar niet verteld dat we de namen allang bedacht hebben
Hoever zijn jullie en weten jullie wat je krijgt?

Wat leuk hè, als de oudste kids er zo druk mee zijn!
Hier net zo met de oudste 2. Ze verzinnen idd ook namen hier. Maar goed dat papa en mama toch een andere smaak hebben hihihihihihi.

Ik ben 21 weken en we willen het geslacht niet weten. De vorige 3 keer wisten we het ook niet. Zelf ga ik er een beetje vanuit dat het weer een meid gaat worden (kan haast niet anders na 3 dochters) Ik zou wel erg verrast zijn als het dit keer een jochie is.

Overmorgen hebben we de 20-wekenecho. Toch wel weer spannend hoor, ook al is het de 4e. Vind het nog net zo spannend als bij de 1e.

Merk wel dat ik er wat minder mee bezig ben, omdat je natuurlijk druk genoeg bent met 3 kids.
En bij de oudste las ik echt al die bladen als wij jonge ouders en ouders van nu enzo. En daar heb ik nu totaal geen behoefte aan, dat weet ik allemaal wel denk ik dan.

ja ook hier nog een moeder van de vierde! Wat leuk dat jullie ook hier schrijven, het zijn toch vooral moeders van hun eerste kindje die hier actief zijn. Ik heb zelf een zoontje van 5 en een half, en twee dochters van bijna 4. Ik ben nu 18weken en 5 dagen zwanger van ons vierde wonder. 22 januari weet ik wat het gaat worden, en ik ben zooooo nieuwsgierig! Ik vind het ook bijzonder dat mijn andere kids het zo bewust meemaken en namen verzinnen en elke dag even mijn buik willen voelen enzo, zo schattig!
Okee, even stiekem de namen spuien dan, heerlijk om even ergens erover te praten (ik hoop maar dat er geen bekenden meelezen, hihi)
Mijn zoon heet Moos, mijn dochters Mila en Sofie, voor de baby hebben we nu Julia voor een meisje (roepnaam Juul of Juultje waarschijnlijk), en voor een jongen of Samuel (roepnaam Samu) of Ezra, vind ik ook erg mooi.
Weten jullie al wat het gaat worden en al uit de namen?
Groetjes, Yvette

Hallo!
Ik ben ook zwanger van onze 4e!
We hebben al 2 jongens ( 4 & 3 jaar) en een meisje ( 8 maanden) en nu ben ik 12 weken op weg van de volgende.
Van 2 naar 3 vond ik niet zo'n enorme overgang, dus ook voor nu zie ik het wel zitten. Ik zit nu alleen met het brengen en halen van en naar school van onze oudste en dat vind ik soms niet meevallen voor de jongste ( erg onrustig allemaal), ik ben benieuwd hoe dat straks allemaal zal gaan.
Ik zit al een beetje te neuzen naar geboortekaartjes omdat ik dit voor nr 3 al lastig vond, maar voor een 4e kindje is er helemaal weinig op de markt. Hebben jullie nog leuke sites?
groetjes van Jasmijn

Terug
Bovenaan