4e maand en nog steeds niet

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

Ik ben al de trotse moeder van 1 zoontje van nu bijna twee.
Bij hem was ik na een maand proberen gelijk al zwanger.
Nu wil ik graag opnieuw een kindje maar ik ben nu vandaag weer ongesteld geworden.
Ik snap het niet helemaal ik ben  de hele week  al misselijk en hoef pas volgende week ongesteld te worden en  het is  vanacht begonnen met een beetje te bloeden.
Ben nu 4 maanden bezig en de teleurstelling word elke maand steeds groter.
Maar de klachten die ik deze maand heb had ik ook toen ik zwanger was van me zoontje de hele dag misselijk zere borsten enz enz.
Heeft iemand dit ook wel eens gehad?

gr

Hoi,
Balen voor je dat het niet gelijk lukt. Op zich is 4 maand niet zo  lang, maar als je erop zit te wachten dan is dat natuurlijk erg lang.  Probeer niet te gefixeerd te worden, dat kan negatief werken. Probeer je te ontspannen. (Makkelijk gezegd, ik weet het).
Jouw vraag komt hier eigenlijk vaak terug, en er is maar één antwoord: afwachten. Het kan zijn dat je zwanger bent en dat het bloedverlies innestelingsbloed is (ook omdat het maar een beetje bloed is), het kan natuurlijk ook een ongesteldheid zijn. Nog even afwachten of je ongesteldheid doorbreekt.  En anders volgende week testen!
Groetjes, Esther.

Heel veel vrouwen gaan steeds meer voelen, naarmate ze langer bezig zijn. Het is ook een beetje de wens die ons lichaam laat reageren.

Tja vrouwen zou nou eenmala niet te doorgronden. Maak je niet te druk, het komt vast wel goed.

Succes
Miep

Hey Caroline, ik weet helemaal hoe je je voelt.
Ben van m'n dochter in de derde ronde zwanger geraakt. We gingen er dus min of meer vanuit weer zo snel zwanger te raken..... helaas: zit sinds gisteren in ronde 6.
Ik ben ookal een keer na 23 dagen ongesteld geworden. Het kan een heel vroege miskraam zijn geweest, maarja, zeker weten doe je dat nooit.

Hoop dat je snel zwanger raakt.
Succes!

TeHa

Terug
Bovenaan