4e sprong?

<p>Hoi Hoi daar ben ik weer..</p><p>Had eerder deze week al een topic geopend over mn zoontje die morgen precies 16 weken is. Hij is niet in zn mood en slapen is drama!! De afgelopen nacht was ook een drama, steeds huilend wakker en de eerste keer in 8 weken weer een nachtvoedingn gehad. Hij huilt/krijst alles bij elkaar als je hem in bed wilt leggen. Van een lief mannetje die max binnen 20 min sliep naar soms wel na 2/3 uur slapen. Voeding was ook niks deze week. Eerst dacht ik aan regeldagen hij wou constant de borst maar dit speelt nu al meer dan een week, voeding ging tot 17.00 uur vandaag weer netjes om de 3 uur en daarna weer drama. Meneer wil alleen zuigend aan de borst slapen want een speen is niks meer voor hem besloot hij 3 dagen geleden ?. Nu zat ik er echt doorheen omdat mn man al een paar dagen niet thuis is en ik (bijna) alleen voor hem moet zorgen.. Ik zat al huilend te googlen omdat ik sinds 17.00 uur met m op schoot zat terwijl ik al zo n last heb van mn rug (bekkeninstabiliteit sinds de zwangerschap kan niks meer tillen etc.). Ik las over de 4e en een van de pittigste sprongen. Zou dat het kunnen zijn? Ik lees dat t van 14,5 tot 19 weken voor kan komen en daar zit hij nu dus tussenin. We hadden net een ritme met slapen en voeden, ik wou het inbakeren al gaan afbouwen maar dat is nu geen goed plan meer denk ik. Moest het ff van me afschrijven.</p>
 
Dit klinkt idd als de 4e sprong. Die was hier ook zo heftig! Maar troost je, het midden was het ergst en dat duurde maar 3 dagen. Daarna werd het langzaam aan weer beter. 
 
Heeft hier uiteindelijk 3 weken geduurd samen met regeldagen en vaccinaties dus mooie combi :). Was echt idd de 4e sprong zo heftig..
 
Terug
Bovenaan