4e x

Hoi, hoi,
Nou vandaag voor de 4e x geinsemineerd,alles zag er goed uit vooral de kikkervisjes van mn man, dus daar ligt het niet aan ,nu moet er in ieder geval wel 1 kikkertje(hahahaha) uit komen! Alleen ik liep vanmiddag in de stad (+_ 3uur na de inseminatie)en voelde ineens heel erg mn ei-sprong ,echt pijnlijk net of er van onder wat uit wil,en vooral als je gaat zitten erg pijnlijk,nou ben ik bang dat de insemin. te vroeg is gebeurt??? Of is dit juist goed, ach jullie hebben hier natuurlijk ook geen antw. op maar ik ben het even weer kwijt.
SUUS, jij "schreef"dat je bezig bent met de Gonal-f, ik begin hier volg.mnd.mee, als t nu niet raak is. Wat is jou ervaring hiermee? Waarom kreeg jij geen clomid? Mn gyn. zegt dat dit effectiever werkt? Ik had hier nog nooit van gehoord! Jij wel?
Iedereen veel succes, en hou ons op de hoogte! Groetjes Pluk!

Ha die Pluk,

Ik moest erg lachen om jouw kikkervisjesverhaal! Ik vond de 'Van de Hoogenbandjes' of 'de zwemmers met diploma A t/m Z' al leuk, maar die kikkers houden we erin!!
Betekent hopelijk niet dat we bleeerbabies of enorme ouwehouren gaan krijgen, hoop ik (haha)!

Effe serieus, dat kan toch niet jouw eisprong zijn die je voelde? Die was toch al met pregnyl opgewekt! Ben natuurlijk geen gyn. maar misschien kun je haar nog bellen (als je je ongerust maakt). Was het geen kramp van de eendebek op je baarmoedermond?

Over Gonal F; ik heb daar goede ervaringen mee, geen bijwerkingen in elk geval. Dit in tegenstelling tot chlomid, dit heb ik de 1e keer in combi met Gonal F gehad en door de chlomid werd mijn baarmoederslijm juist dunner, dus verkleinde het mijn innestelingskans. En ik had behoorlijke buikpijn van deze combi. Meteen mee gestopt!
Maar dat verschilt natuurlijk p.p.
Kijken of de GonalF a.s. zondag z'n werk heeft gedaan, ik hoop van harte op geen overstimulatie want dan is het allemaal voor nix geweest....
Maar we houden positieve moed natuurlijk, er zullen hopelijk wel weer 2 kikkereitjes te zien zijn.

Vind jij het ook altijd zo'n raar idee als je dan door het ziekenhuis loopt met het superzaad van je man?!!
Ik vind dat heeeel maf, bijna giegelig!
En als de 'productie' weer goed was (zoveel miljoen...) straalt mijn vent joh!!

De spannende weken zijn voor jou alweer aangebroken, meid.
Sterkte, tot snel,
lfs, Suus

Hoi Pluk,

jij hebt het maar druk vanavond hier op het forum...Maarre er is toch niet te vroeg geinsemineerd, toch??? Als je je eisprong voelt dan komt ie toch nog. Je bent toch het vruchtbaarst voor je eisprong, dus..........En na de eisprong neemt het toch af, tenminste dat lees ik overal...En zaadcellen leven 24 tot (kan wel) 72 uur.Ik hoop met je mee hoor.

Heb je mijn berichtje al gelezen onder jouw berichtje???????????

Groet ik..........

Hoi Pluk,

heb ook vorige week de 3e IUI gehad en mijn gyn zegt dat het juist het beste moment is net voor de eisprong dus perfect bij jouw ! Ik kreeg di. avond pregnyl en dan springt het ei 36-40 uur later en ik ben do. ochtend om 11 uur geinsemineerd en ik voelde ook pas een paar uur later steken (+eisprong ??)
Ach, ik word er af en toe gek van de een zegt dit, de ander zegt dat, maarree..toi toi toi he ik zal voor je duimen, doe jij het ook voor mij, ik zit nu op dag 18, maar heb nog nergens last van.....

Liefs Kyra

bedankt allemaal, ik kan zo emotioneel worden wanneer ik dit allemaal lees, (zullen de hormonen wel zijn) maar t is zo fijn dat er met je mee wordt geleefd en je wordt begrepen!!
Ik heb ook nog gewoon op t forum gereageerd omdat t alweer 2 dagen later is Groetjes pluk

Terug
Bovenaan