4e zwangerschap nieuwe relatie, oudere leeftijd!

<p> Goedemorgen allemaal! Sinds bijna 2 jaar heb ik een relatie met de leukste/liefste ook wel ik heb echt “De” prins gevonden ❤️ Nu is onze relatie voor sommige mensen waaronder mijn ouders en oudste dochter al iets wat absoluut niet kan door het leeftijdsverschil (hij is 18 jaar jonger !) en ze zijn dus ook al bijna 9 maanden bezig om ons uit elkaar te krijgen. Van de enorm close band die ik met mijn b ouders had is zo goed als niets over omdat ik hun teleur stel een verdriet doe. Ik begrijp het sowieso niet want het enige wat je toch wilt als ouder, dat je kind gelukkig is??Bij zijn kant van de familie ben ik zo welkom en hebben ze het allemaal geaccepteerd, zij zien hoe gelukkig we echt zijn. Mijn vriend heeft geen kinderen en wel een wens, maar hij heeft erbij gezegd als ik geen kinderen zou overwegen of het niet mocht lukken hij nog steeds zielsveel van mij en mijn kinderen houdt❤️ Nu waren we in april zover dat we de knoop door hebben gehakt en we het een jaar gaan proberen om zwanger te worden. Spiraal eruit en nu 2 maanden later had ik op vaderdag en positieve tekst in handen ? hoe dankbaar mag je dan zijn als je 43 bent ❤️ Maarja gelijk een mega probleem erbij.. Hoe ga ik dit nieuws brengen aan mijn ouders en mijn werkgever ??? ben je 43 jaar denk je eindelijk echt te kunnen genieten van een zwangerschap  met een vriend die nu al zo lief is (de vader van mijn kids was een narcist en een egoïst dus deed alles zelf ?)  heb je nog veel stress….. Hellup ???? C. </p>

Tja gewoon: ik ben zwanger, hoera! 
dit is jouw keuze, het is je ook nog eens heel snel gegund dus wees blij en dankbaar en wat de rest vindt is bijzaak. Het is jullie keuze. 

gefeliciteerd! 

Op die leeftijd zo snel zwanger is geweldig! Alleen maar mooi nieuws. Mensen hebben misschien tijd nodig om bij te trekken maar waarschijnlijk is deze baby aanleiding om zich over hun bezwaren tegen jouw vriend heen te zetten! 
Als je een prima relatie hebt met je werkgever maakt het toch niet uit wat die ervan vindt? Ik had een collega die door een spiraal heen zwanger werd, zij was 42, maar dat was alleen maar een prachtige verrassing! Tis maar net waar voor collega's je hebt, grote kans dat ze blij voor je zijn :)
Succes met je zwangerschap!

Leuk om te lezen dat er nog iemand is die 43 is! Ik ben ook 43 en zwanger na 15 jaar een alleenstaande moeder te zijn. Mijn dochter wordt november 21 en is zo blij dat ze eindelijk grote zus wordt. Ze moest echt huilen. Mijn man is 9 jaar jonger en ook geen kinderen. Na een jaar en 2 miskramen zijn we eindelijk zwanger. Nog wel heel pril dus willen niet al te vroeg juichen. Volgens mijn berekening ben ik 21 februari uitgerekend. 
Je moet je niks aantrekken van anderen als jullie maar gelukkig zijn. En ik geloof in god als hij wist dat jullie het niet aan zouden kunnen zou hij de natuur niet zijn werk laten doen. Geniet van jullie zwangerschap en laat je niet gek maken. Die stress kan je er nu niet bij hebben. 

Terug
Bovenaan