4kilo in 1 week-----------------------> radeloos

hoi hoi meiden,

Ik ben het ZOOOOOOOOOooooooo zat!
ik hou niets binnen.. ben dus al in 1 week 4kilo kwijt.. oke ik kan het GOED missen!!! dus geen nood voor de baby.. maar ik word er zo moe van...
ik lig al vanaf maandag in bed... want als ik er uit kom spug ik nog erger!
ik ben zo dol blij dat ik zwanger ben.. maar dit
ik vind het ook zo niet eerlijk tegenover mijn zoontje.. kan niets met hem doen.. gelukkig heeft vriend het geregeld dat ik paar dagen thuis was en nu is willem lekker spelen op het kdv wat ie super vind.. maar ik ben op..
ik krijg al medicijnen van de huisarts.. maar die helpen blijkbaar niet genoeg..
nu lig ik dus te wachten op telefoon uit het ziekenhuis.. misschien dat zij iets anders voor mij hebben..
bij mijn vorige zwangerschap heb ik emersefane (geen idee of dit goed geschreven is..) maar hier kreeg ik migrane aanvallen van.. met rara MISSELIJK en spugen
nu heb ik cycline 3zetpil per dag.. en tja..
weet iemand misschien iets???????????
gember tablet helpen ook niet..
HELPPPPPPPPPPPPPPPppppp

liefs Annemieke 9weken (dus nog 6weken misselijk te gaan, zolang duurde het bij willem)

O, wat vervelend voor je zeg. Tja ik heb geen tips voor je maar wou je even sterkte wensen.

Ik mag dan niet klagen hoor. Beetje misselijk maar daar hebben we het niet over als ik jou verhaal lees.

Succes ermee.

Liefs Diana

Echt afschuwelijk ik heb dit ook gehad. Toen ik zwanger was heb ik vaak naar mensen gezocht die mij konden helpen, ik kon niets binnenhouden. Uiteindelijk in het ziekenhuis gelegen en toen heb ik zofran gekregen voor een paar dagen en ben ik naar huis gegaan met primperan dat helpt wel beter dan emasefene.
Een beetje hoop kan ik je wel geven want bij mij werd het na 12 weken beter en dat was eerder dan bij mijn eerste. Ik heb trouwens vanaf 15 weken ranitidine gevraagd dat zijn maagzuurremmers en toen was de misselijkheid in 1 keer over bij mijn eerste kreeg ik dat na 8 maanden en toen was bij mijn eerste de misselijkheid pas echt weg.
Succes dit is naar en zo ben je wel blij dat je een kindje krijgt maar is zwanger zijn vreselijk

Succes
Lies

Heel erg ja. Gelukkig ben ik nu niet zo misselijk en begint het nu ook redelijk weg te trekken, maar ik weet wat je door maakt.

Bij mijn eerste was ik ook zo misselijk en dit heeft tot de zesde maand geduurd en heb ook serieus gedacht dat ik hierdoor nooit meer zwanger wilde zijn. Ook ik heb toen Emesafene gekregen en uiteindelijk hielp het wel redelijk. Bij de tweede zwangerschap was de misselijkheid gelukkig iets minder en nu bij deze zwangerschap heb ik in ieder geval niet hoeven spugen.

Ik kan me ook niet meer voorstellen hoe ik me door die periode heen heb weten te slepen. Ik hoop dan ook voor je dat het snel minder gaat worden, want het is echt niet leuk!!

Succes ermee!

Groetjes Paula
11,3 weken

hoi lieve meiden,

woens met gyn gebeld....
die wilde dat ik mijn urine liet checken.. gelukkig is die nog goed..
anders werd ik opgenomen..
zins gisteren heb ik dus emesafene.. helpt wel iets maar om nou te zeggen JA nee
maar goed ik hou de moed erin..
vriendje is gelukkig hele week zoveel mogelijk thuis gebleven om voor onze zoon te zorgen (16maanden) vandaag zijn ze werken en naar het kdv..
dus ben ik alleen thuis.. das eigenlijk niet erg.. kan slaapjes doen en buizen..
mis mijn zoontje wel erg!
ben nu dus 9weken en 1dag zwanger.. als je denkt dat ik tot 16weken vorige keer ziek was...........
HELPPPPPPPPpppppppppppppppp

was/ben wel blij hEEL  met jullie reacties.. hihi
voel je opeens toch niet zo alleen..hihi

Liefs Annemieke

hoi annemieke, dat lijkt me echt vreselijk.
ik was bij mijn eerste zwangerschap ook behoorlijk misselijk, maar dat was niets, vergeleken met jou verhaal. dus ik had nu bij de 2e zo iets van o nee he ben ik weer ruim 3 maanden kots misselijk en zag daarom tegen deze zwangerschap op.
maar gelukkig is het bij mij nu niet zo heel erg, ik probeer echt telkens iets te eten, want zodra ik ook heb overgegeven is mijn maag weer leeg, en daar wordt ik steeds beroerder van. k begin nu 's morgens op mijn gemak met een beschuitje en een kop thee, en ik moet zeggen dat dat best wel redelijk gaat.

ik wens je heeeel veel sterkte want ik kan me voorstellen dat je, je vreselijk beroerd voelt. hoop dat het iets minder lang duurt als bij je eerste zwangerschap!!

groetjes ikke

slik je toevallig ook Gravitamon???? Ik ben daar mee gestopt en slik nu los foliumzuur en apart vit. D en ben niet meer misselijk! Hopelijk is dat het. succes in ieder geval!
Groetjes Ikke

Terug
Bovenaan