4maand en CB...

Vanmorgen met Lasse naar het CB geweest (4mnd + 4dgn) en onze man wordt erg lang....

Hij is 67,5 cm en weegt 7650 gram... Had hem zelf iets zwaarder verwacht maar meer konden ze er niet van maken haha...

Verder was meneer heel boos om de prikjes en gierde als een volleerd drama-queen alles bijelkaar, nu ligt hij lekker in zijn bedje te slapen....(dat is altijd lekker van de prikjes dan slapen onze kids veel en kan ik ff doorpakken in huis)

By the way Nova was ook heel boos, niet omdat ze haar broertje zeer deden maar omdat ze zelf ook een prikje wou hebben...hahaha

Liefs Randy

hoi randy
afgelopen dinsdag ook naar CB geweest, Mara was 4mnd en 1 dag. Ze is 59 cm (ik denk dat ze wel wat langer is) en 5230 gram.
Tja net maatje 62 dus.
ze gaf 1 gilletje en dat was het. echt een schatje
afgelopen nacht en vandaag weer huilen huilen. Vorig weekend ook al, door de weeks is ze ook heel veel weg door de verbouwing, maar dat zit er gelukkig snel op en kan ons oude ritme beginnen

Groetjes Sabine

Hi Sabine,

Heel vervelend om zo'n kleintje uit het ritme te moeten halen helemaal als ze dat wel nodig zijn...

Onze kids sleep ik van hot naar her....mee uiteten etc etc...en gelukkig kunnen ze dat nog allebei.
Nova met haar 2 jaar gaat rustig in de wandelwagen liggen te slapen als ze daar zin in heeft....

Wat een poppetje is...wordt er niet goed van, zo zonde hij heeft alles maar zo kort aan, veel dingen verdwijnen na 3x aangehad te hebben met pijn in mijn hart weer in de doos....

Nova gaf ook nooit wat om de prikjes....gromde een keer en keek heel boos en dat was het...wel leuk meisjes die bikkels zijn en nu hebben we een zoon en die is echt een drama-queen hahaha

Hoop dat jullie verbouwing snel achter de rug is en niet onbelangrijk dat het heel erg mooi wordt.

Liefs randy

huh er mist een stuk tekst....

het moet zijn...

wat een poppetje is mara, heerlijk zo'n klein meisje nog...
Lasse wordt maat 74 alweer tekort (en dan verder) wordt er niet goed van...etc...

hoi hoi

o wij mogen woensdag weer naar het cb
ben benieuwd voor mij gevoel is demi echt mega groot haha
ben ook bang dat ze al tanden krijgt......
kwijlt veel, en poep luiers vol diaree....
(maar is is niet ziek en heeft er zelf geen last van is lekker gezellig meid)

ze heeft wel al kleding maar 68 maar haar hoofd is vrij groot.... dan word aankleden met een net goed maatje heel vervelend omdat je dan met het hoofdje zit.

Terug
Bovenaan