A
Anoniem
Guest
Hoi hoi,
mijn zoontje van 4 maanden is een goede slaper, heerlijk natuurlijk. Maar de laatste tijd denk ik dat hij weleens teveel slaapt! Soms ga ik na een fles een boodschapje doen, soms voor een fles een badje....er blijft soms maar weinig tijd over om eens echt lang te spelen in de box, of op de grond. Hij moet toch een keer leren rollen!!! haha
Hij slaapt nog ongeveer 15 uur per dag.
06:30 wordt hij wel wakker, kletst lekker wat, en valt weer in slaap tot 07:45.
07:45 fles, om 08:30 uur direct weer naar bed (kan ik zelf ook nog even oogje dicht doen). Hij wordt dan rond 10:00 uur wakker. Vervolgens spelen, badje en fles en weer naar bed rond 12:30 uur. Hij slaapt dan tot rond 14:45 uur. Weer een fles en even spelen, en bij jengelen weer naar bed, dat is 's middags dan rond 16:30uur. Hij slaapt dan tot ongeveer 17:30/18:00 uur. Rond 19:00 uur zijn 4e fles en rond 19:45 naar bed. Om 22:30 krijgt hij nog een 5e fles.
Hij heeft dagen dat hij wat eerder wakker wordt, maar er zijn meer dagen dat hij zelfs nog later wakker wordt.
Ik vind dit toch wel erg veel eigenlijk.....
Wie doet ook zijn baby na de eerste fles weer terug in bed?
Hij pikt het ook als we hem bij de eerste jengelen in bed leggen. Juist als we hem telaat in bed leggen is het krijsen en komt hij nog maar moeilijk in slaap.
Ben benieuwd hoeveel jullie baby's slapen.
gr.Petra