4x gezakt voor ogentest en nu......

Onze dochter heeft de 4 jaar check achter de rug. Met 3 jaar krijgen ze hier de eerste ogentest.Die deed ze goed(vond ik)maar die verpl.k maakte t veel te lang ze ging maar door dus madam had geen zin meer stopte en het resultaat...gezakt.
ik was woest herhaling na 3 mnd maar slimme tante dacht daar anders over ze vertikte enige meewerking dus..gezakt weer terug komen ik had van alles beloofd en prijsde haar de hemel in om aub haar best te doen dat arme kind deed zo haar best maar het lukte weer niet dus met 4 krijgen ze standaard weer een ogentest en de verpl.k zei we wachten tot ze voor de 4 jaar check moet en proberen het dan weer. Nou ze deed keurig haar best maar het laatste rottige plaatje zag ze echt niet dusssss verwijsbrief oogarts zh gggrrrrrr

Mijn vraag is eigenlijk hoe nu verder wat gaat zo n oogarts doen????Iemand ervaring??? onze dochter zal inmiddels wel zat zijn want ze zal ongetwijfeld weer doe test moeten doen bij de oogarts of niet???
 
Hoi
Onze dochter is ook "gezakt" voor de oogtest (oeh wat klinkt dat naar).
Bij de oogarts doen ze uitgebreidere testen: ogen druppelen, andere kaarten, met kleurenbrillen enz. Vooral de 1e x waren wij lang bezig. Vervolgens kom je om de 6 mnd op controle. Bij mijn dochter bleken de " afwijkingen"   (brr weer zo' n eng woord ) binnen de grenzen van het normale te liggen en vorige mnd is afgesproken dat we in mrt nog 1 x terugkomen voor een uitgebreide test (zoals de 1e keer) en als dan nog alles goed is gaan we weer terug naar het normale circuit (GGD, schoolarts).
Vond het in het begin allemaal erg spannend, maar is meer dat het wat tijd kost dan iets anders. Ben natuurlijk wel blij dat ze waarschijnlijk geen brilletje hoeft.
Hoop dat het je een beetje duidelijk geworden is. Dit was in ieder geval hoe het bij ons ging.
Groetjes
 
ja zoiets hadden ze gezegd met oogdruppels enz ik vind het ook rot klinken
het was maar een heel klein iets maar kreeg wel te horen dat je bij zo n eerste
bezoek al gauw 2 uur uit moet trekken als ik jou verhaal zo lees zijn ze lang onder controle/behandeling bij de oogarts nou ja we laten t maar gewoon over ons heen komen
 
Terug
Bovenaan