4x scheepsrecht!!!!

hallo allemaal, nou veel vroeger dan verwacht toch weer ongesteld.
Dus meteen weer het ziekenhuis gebeld want nu krijgen we iui met hormonen. Ik moet maandag voor prikles, ik ben er niet echt blij mee want het lijkt me eng maar het is niet anders.
Vanaf dag 5 moet ik dan hormonen spuiten. Ik wacht het maar af.

Heeft er iemand misschien een logische verklering voor het feit dat zwanger worden met iui ook niet van zelf sprekend is???

Ik vraag me toch af hoe het kan dat het toch nog wel lang duurt, terwijl er niets met mij is en er superzaad word gekweekt!?!

Nou ik houd jullie op de hoogte, succes allemaal en tot kiek.liefs ilona

Ha Ilona,

Ik weet ook niet hoe dat nu precies zit.
Je zou toch zeggen dat als er met de IUI zo goed getimed wordt en er zoveel miljoenen zaadjes zijn, de kansen tenminste 99% moeten zijn, maar dat is dus toch niet zo.
Ik las ergens dat de slagingskans met IUI ongeveer met 10% toeneemt. Dat is dus eigenlijk niet eens zo veel. Maar goed, iedere extra kans is er één. Uiteindelijk heb je dus maar weinig te zeggen over je lichaam.

Ik hoop dat je een goede uitleg krijgt voor de prikken en dat het allemaal mee zal vallen. Hoe vaak moet je zoiets eigenlijk gaan doen tijdens een cyclus? Ik heb nu net mijn eerste IUI gedaan zonder hormonen en hoefde dus alleen maar de Pregnyl spuit te zetten. En dat vond ik al spannend.

Veel succes en ik hoop dat de hormonen je net dat extra kansje geven dat je nodig hebt!

liefs,
Gonnie

Hoi,
Ik las je berichtje en wil toch even zeggen dat het prikken echt 100% meevalt. Je hebt misschien wel gelezen dat wij afgelopen maandag ook onze 4e IUI hebben gehad, het was de eerste met hormonen. Ik heb ook geprikt en vond het echt een eitje. Op jou vraag waarom het nou niet lukt kan ik je geen antwoord geven, ik hoop dat je deze keer meer gelukt hebt! Heel veel succes met prikken de komende tijd! groetjes

He Ilona!

Alles goed met je?
Heb je wel gemist hoor, toen ik in Turkije was.............zoals je al weet was het helemaal geweldig daar, maar daarover een andere keer nog wel meer!

Jee wat sneu dat de 3e IUI ook niet gelukt is..........heb nog zo voor je geduimt.
Hopelijk gaat het nu met hormonen wel goed.

Hoop dat je er geen last van heb (zoals ik heb gehad) dat gun ik echt niemand........maar ik zal vast een uitzonderlijk geval zijn dus zal het vast meevallen.

Hoe gaat het met je zelf injecteren?

Ik hoor wel van je, enne als er iets is dan hoor ik het wel he!

Snel date bij ons?

Groetjes!

Cynthia

Hai meissie,

Ik ben weer even terug van weggeweest. Hoe is het met jullie? Ik lees dat je alweer volop in de IUI's zit. Balen dat je ongi bent geworden!  

Jouw vraag herken ik goed.(al is er  bij ons wel een duidelijke afwijking bekend)  Waarom lukt het niet met IUI als er niets mis is. Ik heb dit uit interesse eens gevraagd en de gyn. zij tegen mij dat ze slechts een aantal afwijkingen kunnen onderzoeken maar dat er ook nog dingen in je lichaam aan de hand kunnen zijn waar de wetenschap nog niet achter is en waar ze dus niets aan kunnen doen. Onbegrepen vruchtbaarheidsstoornis noemen ze dat.  Het is dus altijd kansberekenen en proberen welke behandeling bij dit soort gevallen het beste is.
Maar geef de moed niet op he!! Wellicht zorgen die hormomen er voor dat het nu wel gaat lukken!! Het komt echt goed het is alleen eenkwestie van tijd!

lfs inge  

Heey hallo,

Ik had je graag een logische verklaring gegeven maar dat kan ik niet. Wel kan ik je wat doosjes positieve energie geven komen ze  hopla. Ik dacht ook toen ik begon met iui dat de kans een stuk groter zou zijn maar niets is minder waar. Hoop voor je dat je het prikken mee vindt vallen en de hormonen je niet gek gaan maken! En als dat wel gebeurt moet je maar snel op het forum komen.
Dikke positieve het zal ooit lukken knuf,
sjan

Terug
Bovenaan