5 1/2week zwanger b'tje bloed na de sex

na de sex ineens een btje bloedverlies... nou ja bloed verlies.. met afvegen enzo.. hebben meerdere hier last van? hoop maar dat het een wondje is ofzo.. maar maak me toch ook wel btje ongerust.. over 2 wkn pas 1e echo.. ouders en zussen weten het al.. na de echo willen we t gewoonn vertellen want zijn zoooooooooooo blij...
 
Dat had ik met de eerste ook zo lang het niet meer wordt en door zet!!
Ook nu ikzwanger ben van de tweede 4,5 wkn durf ik eigenlijk niet zo goed Sex te hebben omdat ik bang ben dat het mis kan gaan!!!
 
Heb ik ook gehad, toen voor de zekerheid de vk gebeld, en die zei dat het kan doordat de boel door de zwangerschap extra goed doorbloed is, er makkelijk tijdens de sex een klein vaatje kan knappen. Zolang het niet erger wordt hoefde ik me nergens zorgen om te maken, en anders gelijk weer bellen.

Maar als je het niet vertrouwt zou ik gewoon de vk bellen hoor! Daar zijn ze per slot van rekening voor!
 
Sex veroorzaakt geen miskraam! dat is de grootste fabel! Je kindje zit goed beschermt en word door sex niet afgestoten. Zoals happynessie zegt, je baarmoeder is extra goed doorbloed en nu kan er een klein vaatje knappen.
Sex is juist goed want het geeft (als het goed is) ontspanning. Juist dat is gezond voor je.
dus als et ff lukt gewoon blijven doen.
 
Ik had het ook.
Volgens onze arts inderdaad niks om je zorgen over te maken.Zoals bovenstaande meiden ook al schreven is je baarmoedermond extra doorbloed.
Zolang het bij een veeg blijft en je geen krampen hebt,niet al teveel zorgen maken.
 
Ik heb ook gelezen wat butterfly86 schrijft. Toch vind ik het wel wat spannender nu. Ook al zit dat gewoon tussen mn oren...
Ik ben wel wat voorzichtiger, hoewel ik weet dat er door sex niks is kan gaan.
En een beetje bloeden na sex schijnt inderdaad wel normaal te zijn en niks ergs.
 
Terug
Bovenaan