5+3 dagen zwanger geen symptomen

<p>Goedemorgen,</p><p>Ik ben nu 5+3 dagen zwanger en heb nauwelijks symptomen.</p><p>Iemand die dit ook heeft gehad? Is dit normaal?</p><p>Heb geen last van vaker plassen, geen last van mn borsten, geen last van misselijkheid. Vergeet soms haast dat ik zwanger ben.</p><p>Is dit normaal?</p><p> </p><p> </p>

Ik heb aan het begin eigenlijk geen klachten gehad. Daardoor was ik na de positieve test best wel ongerust. Helaas kon ik dat niet goed van me af zetten in de 3 weken dat ik nog op de echo moest wachten. Uiteindelijk is ons meisje alweer 7 weken oud.
Ik vind het nu jammer dat ik er niet gewoon van heb genoten dat ik me zo goed voelde. Heb in de zwangerschap alleen maar last gehad van zere polsen en handen. Verder een droom van een zwangerschap! 
Dus ja er zijn er zeker meer zoals jij! Geniet er van zou ik zeggen, het kan zomaar anders worden met de kwaaltjes ;) 

Ik heb tot 7 weken ook nergens last van gehad. Toen kreeg ik misselijkheid en was ik enorenorm moe. Ik snap dat je er onzeker van wordt  Die twee gweken ging ik om de haverklap naar de wc kijken of ik toch niet ongesteld was geworden. Je wordt er onzeker van. Hopelijk haal je hier wat moed uit! Succes met je zwangerschap! 

Geeft niks hoor ben nu 15 weken en heb nog steeds geen symptomen haha.
Maakte me er in het begin ook zorgen over zeker als je van alles leest over missed abortion etc. Mijn tip ga van het internet af geen symptomen googelen etc gewoon alles over je heen laten komen en genieten van een symptoom vrije zwangerschap (want wat nu niet is kan volgende week zomaar helemaal anders zijn! ) 
Als het fout gaat gaat het toch fout en is daar niks aan te doen.
Gaat het wel goed heb je spijt dat je je alleen maar zorgen hebt gemaakt en niet hebt kunnen genieten ;) 

Ik had eerst ook geen symptomen, nu alleen wat last van vermoeidheid. Maar ook niet vaker moeten plassen, niet misselijk, en iedereen maar zeggen “je hebt geluk, en mag je echt blij om zijn!” Ik zei dan ook elke keer, dat je je dan tenminste wel echt zwanger voelt, werd alleen maar onzeker dat ik me zo goed voelde.
nu met 18.2 week krijg ik eindelijk een buikje! Keek daar enorm naar uit ;-) 

Oh lekker hoor! Ik had ook totaal geen symptomen.. tot 7 weken toen echt vaak plassen. En werd ik echt moe. Mijn reuk werd ineens heel sterk maar ik had hier verder niet zoveel last van.
Ik ben nu 15.1 en ben alleen nog erg moe. Verder niks! Af en toe wat krampjes in mijn onderbuik.. en veel plassen. En hele rare dromen! maar dat is ook pas echt sinds een paar weken.
Geniet er van! wanneer het kleintje echt begint te groeien zul je het gaan voelen en dan is het al helemaal genieten!

Terug
Bovenaan