5+3 weken en erg onzeker

<p>hallo mijn naam is Sharon en ben zwanger van ons 3e kindje... maar toen we aan nummer 2 begonnen heb ik 5 mk gehad in een jaar tijd !! Nu ben ik zwanger van de 3e dus wat echt zo spannend is ivm het verleden de testen werden goed donkerder en de clearbleu gaf netjes elke week verder aan maar nu zit ik er toch wel mee dat ik geen pijnlijke borsten heb ben alleen wat moe en in de ochtend wat misselijk verder niks en dat maakt me best onzeker ? we hebben wel al over 4 dagen de eerste echo met 6 weken ( wel op eigen kosten ) en hoe dichterbij ik kom hoe zenuwachtiger en schaggie ik wordt </p><p>hebben meer vrouwen dit gehad dat ze bijna geen symptomen hadden ? </p><p>Ben benieuwd naar de reactie </p><p> </p><p>groetjes </p>

Allereerst gefeliciteerd! Ik had de eerste week heel erg gevoelige borsten, en daarna was het zo goed als weg. Dat maakte mij dan weer erg onzeker. Maar het wel of niet hebben van symptomen zegt eigenlijk helemaal niks! Maar die onzekerheid zal denk ik toch blijven, daar moet je helaas doorheen. 
Ik ben nu 6 weken en 2 dagen zwanger en ik heb maandag en gister een echo gehad ivm bloedverlies. Gelukkig was alles in orde. 
Ieder lichaam is anders en reageert anders. Wel fijn dat je met 6 weken een echo hebt. Bij ons zagen we maandag (5 weken en 6 dagen) en gister (6 weken en 1 dag) heel vaag een hartje kloppen! 

Hoi!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik ben ook zo begonnen, na een miskraam weer zwanger en super onzeker! Dat je nu onzeker bent is heel logisch.
Ik heb in deze zwangerschap ook helemaal geen kwalen. Maar dan ook helemaal niets. Ik dacht ook dat dat een slecht teken zou zijn, maar het zegt niets. 
Ben nu inmiddels 14 weken zwanger.
Ik wens je heel veel succes!
Groetjes Siska.

Hoi,
gefeliciteerd met je zwangerschap! Het is heel normaal dat je onzeker bent. Ik ben momenteel 26 weken zwanger en op misselijkheid na heb ik nergens last van gehad. Dus ook geen gevoelige borsten :) ook ik heb veel extra echo’s gehad op eigen koste. :)) heel veel succes, en zeker genieten! Tijd vliegt

Ja die onzekerheid kennen we allemaal! Ik had 0 klachten en twijfelde daarom constant! Het enige dat je kan doen is afwachten helaas! Positief denken! Je zorgen maken levert je immers toch niks op.. het komt vast goed!

Dankjewel voor de reacties 
erg he sinds je zoiets hebt meegemaakt kan ik de eerste 3 maanden echt niet meer genieten vind het zo spannend en hoop dat deze keer in een keer goed blijft gaan want ben ook 4,5 maand geleden bevallen van onze 2e dochter dus waren al verbaast dat ik zo snel weer opnieuw zwanger was maar deze 4 dagen kruipen echt zo sloom voorbij!! ?

Wat fijn dat je echo goed was dat is al een hele gerust stelling want met een kloppen hartje was de kans op eeen mk als een heel stuk lager werd mij altijd verteld ☺️

Dankjulliewel we gaan proberen te genieten !! ?

Terug
Bovenaan