5 / 4 voedingen

Hoi allemaal

onze Thomas is 11,5 wkn oud en drinkt normaal 5 x 170 en slaapt goed door tot 06:45. Nu komt hij vaker om de 5 uur dan om de 4 uur en vanmorgen werd hij zelfs pas om 08:15 uur wakker dus hij heeft hij pas na half negen de 1e fles en kom ik dus vandaag niet meer op 5 flessen en gister hoefde hij er ook geen 5 , nu geef ik hem vandaag maar 190 anders ben ik bang dat hij te weinig binnenkrijgt want 4 flessen is pas vanaf 5 maanden....iemand zelfde ervaring ?

groeten Erna
 
ja hoor ging bij mij ook zo, alleen heb ik toen ik opvolgmelk ging geven de hoeveelheid weer verminderd naar 4 x 180 cc omdat ze ze niet meer leegdronk.

gr sandra
 
Hi Erna,

Wat grappig om je berichtje te lezen ik heb een soortgelijk bericht geplaats bij de voorjaars mamas. Ben vandaag begonnen met experimenteren van 4 flessen. Thijs (ons zoontje) heeft precies het zelfde. Ik geef hem 180 cc + 6 schepjes is dus 200 cc voeding. Dit gaf ik ook bij 5 flessen maar daar liet hij altijd wel 30 cc staan.

Succes ermee!

Groetjes
Angelique

P.S. Thijs is 14 weken oud
 
Dank jullie wel dames voor de reacties
hij heeft het prima gedaan op 4 felssen gister dus ik pas me gewoon aan hem aan dan loopt het kennelijk
vanazelf

groeten van Erna
 
Terug
Bovenaan