5,4 weken zwanger, krampen, ongesteldheid en stolsel

<p>Goedemorgen allemaal,</p><p>Vorige week zondag ben ik er achter gekomen dat ik in verwachting ben van mijn 1e kindje. Vandaag ben ik 5 weken en 4 dagen zwanger.</p><p>Voorgaande dagen had ik al last van wat krampen / steken in mijn baarmoeder. Vanmorgen had ik ook ongesteldheid bloed. Dit houdt tot nu toe aan. En zojuist had ik er een stolsel bij.</p><p>Ik heb overlegd met de verloskundige en die zei dat er wel een kans op een miskraam is vanwege de krampen en bloedverlies. Nu mag ik over 1,5 week pas voor echo..</p><p>Ik heb geen obstipatie of seks gehad (kort geleden). Wel veel stress ivm werk en overlijden van een familielid.</p><p>Wat denken jullie?</p>
 
Hoe vervelend het ook is je moet het echt afwachten. Ik heb 2 keer een miskraam gehad en had geen bloedverlies, kwam er pas bij 1ste echo achter dat het niet goed is. En bij mijn huidige zwangerschap bloed verloren met 4 weken en met 16 weken en ben nu 22 weken zwanger en alles gaat goed. Ik duim voor je dat alles goed gaat.
 
Had jij ook "ongesteldheid bloed" of een beetje bij het vegen? Even in details; ik heb het bij het afvegen behoorlijk en in mijn maandverband nu twee keer iets meer dan een veeg. En dit in 4 a 5 uurtjes.
 
Ik wil je geen rot gevoel geven maar dit had ik bij mijn eerste zwangerschap ook.
Het begon met helderrood bloed verlies en daarna krampen en bleef ik bloed verliezen. Ik mocht toen al eerder komen bij de vk en heeft ze met een inwendige echo gekeken toen xe inderdaad geen goed nieuws had, mocht ik meteen naar het ziekenhuis en is er 2 weken lang op maandag en donderdag bloed geprikt om mijn hcg te checken.

Sterkte
 
Ik heb dit afgelopen week ook gehad (bloedverlies , stolsels , geen buikpijn) , dinsdag 5 weken zwanger . 
woensdag wakker met bloedverlies wat maar door bleef gaan . 
wij konden volgende week pas terecht voor een echo.
gisteren belde de verloskundige , ze wilde ons gisterenavond zien . 
helaas wat wij al vermoeden werd bevestigd.. een miskraam ??
 Het ergste is de onzekerheid tot je eindelijk een echo hebt .. hoop dat het mee valt voor je !
 
Morgen even een test doen! Als het echt een miskraam is loopt een test ook af. En anders zondag en dinsdag testen als je meerdere testen hebt. 
 
Terug
Bovenaan