5,5 dagen en nog geen kloppend hartje?

Goedemorgen,

Vanwege rugpijn en wat buikpijn rechts gisteren gebeld met verloskundige. Eerder een eierstok ontsteking gehad en ze wilden een bbz daarom uitsluiten. Gisteren de eerste echo gehad in het zkh en ben ongeveer 5.5 weken zwanger.

Mooi vruchtzakje te zien en goed opgebouwd slijm vlies. Heeel vaag zagen we een streepje in het Vruchtzakje maar nog geen kloppend hartje. Wie heeft dit ook meegemaakt en is later het hartje gaan kloppen?

3 mei weer een echo. Pff spannend!

Wel fijn natuurlijk dat het op de goede plek zit!

Hoop op wat ervaringen.

Liefs K

Dat is heel normaal K  K .

Het kan soms wel tot de 7de week duren.  Ik had echo met 5+4 en ook geen hartactie. Je ziet dan alleen een vruchtzakje met de evt vrucht.

Volgende echo heb je vast een kloppend hartje ;) voor nu is het al een goed begin dat er een vruchtje aanwezig is! Gefeliciteerd...

Ik had met 6weken zoiets een echo.. geen kloppend hartje. Week eroo weer echo gehad, nog steeds 6 weken. Het was gestopt met groeien en t hartje klopte helaas nog steeds niet. Het heeft wel geklopt

Hi K K,

Het hartje gaat pas kloppen na 6 weken, dus volkomen normaal als je halverwege week 5 zit, dat je nog geen kloppend hartje ziet. Probeer je geen zorgen te maken en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Liefs, Anna

Dankjullie!

ik probeer het maar gewoon los te laten! Ik heb er verder geen invloed op. Het zag er goed uit, op de juiste plek en de juiste condities. We weten in ieder geval dat dat kan!

Nu hopen op een gezonde vrucht

Hallo

ik heb zelf een bbz gehad dus bij de tweede zwangerschap kreeg ik eerder een echo te kijken of het nu wel op de goede plek zat.

deze echo maakte ze bij 6,5 week zwangerschap omdat ze eerder geen kloppend hartje konden zien.
<p style="text-align: left;">hopelijk heb ik je een beetje kunnen gerustellen</p>
<p style="text-align: left;">Groetjes charlotte</p>

Terug
Bovenaan