5,5 maand wat hebbenjullie voor voedingsschem!

Hoii allemaal,

Onze dochter is nu 5,5 maand.
En ze drinkt niet altijd alle flessen meer leeg.
Dus nu overgegannaar fruithapje in de ochtend, wat ze graag lust.
En 's avond skrijgt ze een papfles voor het slapen gaan rond half elf.
Om 05.00 uur fles(als ze wakker wordt)
09.30 uur fruithapje
11.30 uur een fles
16.00 uur fles
17.30 proberen groentehapje
22.30 uur papfles.

Ze wordt dan vaak nog om 04.30 uur wakker??

Graag tips!
 
ik mocht van het cb pas de eerste fles tutten 6-7 geven anders kom je niet van de nachtvoeding af. en als ze dan zo vroeg komen wat water geven of een speen.
 
Onze jongste is nu bijna 6 maanden en we hebben dit schema (lijkt erg op dat van jullie!):

08.00 fles 180 + 6 + rijstebloem
09.15 fruithapje
12.00 fles 210 + 7
16.00 fles 180 + 6
17.15 groentehapje
21.30 fles 210 + 7

Ze krijgt dus 's ochtends de pap en dat werkt erg goed bij haar, ze slaapt na de laatste fles meestal goed door en als ze al eens wakker wordt, gaat ze na een kus weer lekker verder slapen.

Kan het zijn dat jullie meissie door de avondpap wat last krijgt van rommelende darmpjes 's nachts en daardoor wakker wordt?
 
Hoi,

Onze meid is nu 5 maand en ze heeft nu dit schema.

06:30-07:00 uur fles+rijstebloem(200ml)
09:00 fruithapje
11:00 fles 210 ml
15:00 fles 210 ml
17.00 groentehapje
19:00 fles+rijstebloem(200ml)

ze slaapt dan goed door tot de volgende ochtend.. heel af en toe wordt ze wakker na het indoen van de speen slaapt ze weer heerlijk.

groetjes
 
Hoi hoi,

Onze meid is vandaag precies 4mnd en krijgt het volgende:

+/- 08.30u BV
12.00u fruithapje + BV
16.00u BV
19.00u BV
22.00u BV

De tijden zijn allemaal bij benadering, kan wel eens een uurtje schelen als ze lekker slaapt. Ik ben van de week begonnen met fruithap, en ze vindt het heerlijk!

Ik zou wel graag van de late avondvoeding af willen. Iemand een idee wanneer ze ongeveer over gaan van 5 > 4 voedingen per dag?

Ik ga maar eens proberen om in de vroege avondvoeding rijstebloem te doen, wie weet slaapt ze daarna wel door... Kan ook wel schelen als ze groentehapje krijgt 's avonds.

Ik zie dat jullie ook wel meer voedingsmomenten hebben, door tussendoor een fruit- of groentehapje te geven. Maar ik tel bij jullie alledrie maar 4 flesvoedingen. Maar mijn dochter is dan ook nog maar 4mnd en is nog maar net begonnen met fruithapje... Is wel fijn dat ik nu weet waar ik 'n beetje naartoe kan werken.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan