<p>Ha dames,</p><p>Ik heb 9 december een miskraam gehad (opgewekt door medicijnen), na 9,5 week zwanger te zijn geweest (ma rond 7,5). Op die datum heb ik ook zeker het vruchtje verloren. Dit is twee weken later bevestigd met een echo. (Ze zag wel wat rommel, en verwachtte dat die rommel innesteling moeilijk zou maken.) Ik heb 2 weken gebloed daarna. Nu heb ik daarna nooit een zwangerschapstest gedaan om te kijken of de hcg alweer helemaal uit mijn lichaam was. Omdat ik nog niet ongesteld was geworden, heb ik vorige week dinsdag (11 januari) een vroege zwangerschapstest gedaan, omdat ik die nog had liggen. Wilde even bevestigd hebben dat de hcg inderdaad verdwenen was. Nu gaf die test positief aan. De test die ik de volgende dag deed ook. Zaterdag een gewone test gedaan, en die gaf een donkerder streepje aan. Nu heb ik vanmiddag een digitale test gedaan, en die gaf 1-2 weken aan. Ik zou denken dat, mocht ik zwanger zijn, deze test al 2-3 aan zou moeten geven, aangezien ik bijna een week geleden al die vroege positieve test had. <br /><br />Mijn vraag aan jullie: bleef de hcg bij jullie ook zo lang in jullie lichaam, of is er toch een minikans dat ik zwanger ben?</p><p>Dank alvast voor het meedenken!</p>