5,5 week zwanger... miskraam

<p>hallo allemaal,</p><p>rosé wolk is een donder wolk geworden. Gister morgen ineens felrood bloed wat vloeit als ik ga plassen. Vandaag weer, maar alleen na het plassen komen er druppels bloed, ik heb twee kinderen van 2002 en 2005 in 2018 ook na 5,5 week een miskraam gehad, nu weer. Vanmiddag belt de huisarts dan ga ik vragen om via de gyn een bloedtest te doen om te kijken kf er chromosoom afwijkingen in DNA zitten. De eerste twee kinderen zijn van mijn ex man,mijn wens is echt een kindje van mijn huidige man. Ik zit nu echt vol in emoties, waarom mag het nou niet... lukt het niet... buikpijn... en dan moet ik do derdag as beginnen op mijn nieuwe werk... hoe dan? Wat moet ik nu....</p>

Heel veel sterkte met dit droevige nieuws!
Ik zou het gewoon aangeven op je werk dan kunnen ze er rekening mee houden, ze zullen dat waarschijnlijk wel begrijpen!

heel veel sterkte en denk goed om jullie zelf

Wat vreemd dat het alleen vloeit als je gaat plassen.. in ieder geval heel veel sterkte! Wat betreft werk, ik had toen ik mijn mk had een nieuwe teamleider die ik nog nooit gezien of gesproken had. Heb gewoon gebeld en alles verteld. Ze reageerde zo lief en gaf me alle ruimte om het thuis te verwerken. Dus ondanks dat het erg vervelend is kwa timing zou ik gewoon bellen. Hun zijn ook mensen en snappen je echt wel. 

Hi, 
Wat vervelend dat je een miskraam heb gehad. Ik heb er zelf ook 2 gehad bij 5 en 11 weken. Ik wou geen onderzoek gezien dit 3 maanden duurt en het komt gewoon vaak voor. Ik wou gewoon direct weer gaan voor een kindje. Nu 15 weken zwanger.
Vriendin van me heeft 8 x een miskraam gehad in een vroeg stadium, uit onderzoek kwam niks. Nu 3 gezonde kindjes.
Vaak komt er niks uit een onderzoek en is het gewoon pech. Hopelijk is het snel weer raam en blijft het goed gaan.
Sterkte!

Ik heb gebeld en ze willen heel graag dat ik bij ze kom werken, ze gaan nadenken over een tussen oplossing, miss datum contract naar juni ipv mei, dan hoeven zij nu nog niks te betalen en kan ik het een plek gaan geven. Mijn huisarts zei indd ook dat het voorkomt dat een brouw steviG vloeit tijdens de zwangerschap. Ik had vandaag zon ellende lange matras in Mn onderbroek gedaan maar daar zat echt een goeie druppel in, over de hele dag, terwijl als ik ga plassen ie echt rosé druppels ziet vallen.  Echt heel duidelijk stolsel heb ik niet gezien, wij hebben een hang toilet, dus als bloed onderin verzamelt lijkt het al snel een stolsel... ik vind het vreemde dat ik overdag buiten na het plassen om niet vloei. Mijn borsten zijn ook nog flink gezwollen... en door de ijzertablettten heb ik toch al buikpijn... nou ja we wachten het af, bedankt voor jullie reacties in ieder geval 

Terug
Bovenaan