5,5 weken zwanger en bloedverlies

Hallo allemaal,

Het begon met bruin bloed verlies daarna helder rood. 3 x een stolsel verloren/ stevig structuur.
De verpleegkundige gebeld hij gaf aan dat het nog alle kanten op kan want dit kwam wel vaker voor bij een cryo. Wie heeft hier meer ervaringen mee. De ene keer verlies ik wel wat bloed en de andere keer helemaal niks. Zoals vannacht ook niks verloren nu weer beetjes. Maak ik nu een miskraam door?
Dinsdag hebben we de echo staan......
 
Oei............het hoeft helemaal niks te betekenen...nou ja innestelingbloed.........maar kan ook fout gaan.
Het kan idd alle kanten opgaan zoals de verpleegkundige zei.
Maak je niet te druk. Ik heb nooit een miskraam gehad maar wat ik begrepen heb merk je echt wel als je een miskraam hebt.
Dus ga niet uit van het ergste maar wacht even af.

Heel veel succes
 
hoi scoop,
wat vervelend joh allemaal, ik heb wel eens gehoord van een innestelingsbloeding, maar volgens mij hoort daar geen helderrood bloed bij en zeker geen stolsel......het lijkt mij persoonlijk niet zo goed......., maar goed eerst maar even de echo afwachten a.s. dinsdag..........jammer dat je zo lang nog moet wachten.......kun je niet eerder terecht?
ik wens je veel succes en hou je ons even op de hoogte?
lfs!
 
Hoi,

ik duim voor je dat het dinsdag allemaal goed is. Ik heb wel hetzelfde meegemaakt met zo'n 6 weken zwangerschap en toen bleek het achteraf een miskraam geweest te zijn. Ik heb er nooit geen pijn bij gehad en heb het dus ook niet als zodanig gemerkt.
Ik hoop dat je dinsdag toch positief nieuws krijgt.

Liefs Danielle
 
Ik heb zelf ook niet zo'n goed gevoel hierbij... Ik heb dit tot 3 keer toe meegemaakt en tot 3 keer toe was het ene miskraam...

Bij een innestelingsbloeding kan je wat lichtroze bloedverlies hebben maar helderrood en met stolsels en een paar keer... Ik hoop voor je dat het goed nieuws is dinsdag!
 
Hoi Scoop,

Ik herken dit ook.
In het begin van mijn zwangerschap heb ik inderdaad ook meerdere keren bloedverlies gehad.
Telkens voelde het als menstruatiepijn, dan was het wat donkerbloed en dan helderrood. Dit heb ik tot kort voor de 20ste week gehad.
Sindsdien is het bij mij rustig en het kindje groeit goed. Er waren bij mij een aantal dingen van toepassing die misschien ook bij jou zo kunnen zijn.
1- Stress
2- Teveel kracht zetten (persen) tijdens het ontlasten
3- De placenta ligt aan de voorzijde.

Ik hoop dat je dinsdag meer zekerheid krijgt en ik wens je heel veel succes toe. Ik zal voor je duimen!

Groetjes Mandy
 
hoi scoop, ik heb een soortgelijke sitautie, ik ga nu mijn 5e week in en had vorige week eerst roze bloedverlies,toen helderder. ik ben erg geschrokken. en voor een echo geweest,maarja...nog te vroeg om iets te kunnen zien helaas. nu elke dag nog oud-bloed. ik vind het maar niks en maak me erg veel zorgen.
ik heb geen pijn en geen stolsels. is dit dan weer een goed idee?
 
Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Nog 1 dag en dan eindelijk de echo. Ik heb zondag nog een test gedaan en deze was overduidelijk positief. Heb nu alleen nog bruine afscheiding bij het afvegen.....

Ik hoop zo dat alles goed gaat???????

 
Terug
Bovenaan