5.5 weken zwanger en broek zit strak

Ik kon bij 8 weken mijn eigen broeken al niet meer aan. Was in totaal 20 kilo aangekomen. Mijn dochter is nu 12 weken en er zijn al 14 kilo vanaf zonder dat ik daar iets voor hoefde te doen. 

Hee meid, jep ik heb dat ook. Ik ben bijna 6 weken en me broeken zitten totaal niet lekker. Gaat op een gegeven moment pijn doen aan je buik.. heel vervelend maar het hoort er allemaal bij. De 1 heeft er sneller last van dan de ander denk ik? Mijn nicht merkte pas na 3,5 maand dat ze zwanger was.. die had nergens last van. 

Zijn je darmen die zetten op, straks is dat allemaal weer weg en dan zit alles weer prima tot ong 12/13weken dan gaat je buik pas groeien omdat de baby groter word ;) 

Dankjewel voor jullie berichtjes, maakte me al.helemaal zorgen, ik kan wel prima naar de wc dan ondanks de darmen, maar de darmen gaan anders liggen denk ik he? Grappig dat bij iedereen het anders is, het begon al voor mijn nod dat me buik had en opgezet was, nu moet ik de knoop met elastiek vastmaken haha.

Zijn inderdaad de darmen. Ik voelde me echt mega opgeblazen 's avonds! Na een ween of 8 a 9 ging het bij mij weg en met 15 weken kwam de 'echte' buik.

Een kennis van mij kon ook met 8 weken al dr eigen kleding niet meer aan. Ik kreeg pas een buikje toen ik 28 weken was. Was ik al meer dan 6 maanden kwam er een collega zo van HUH ben jij zwanger???  Iedereens mond viel open als ik dan zij dat ik al 6 maanden was 

Terug
Bovenaan