Hallo dames, 2 dagen geleden schrok ik me kapot had inneens op 5+3 weken heftig bloeding met stolsels na 15 min was het al gestopt en tot nu toe niet terug gekomen, had ook geen pijn. Nu vandaag naar echo geweest op 5+5 ze kon de vruchtzak wel zien kleine ringetje alleen het hartje zag ze nog niet kloppen wellicht nog te vroeg (heeft iemand hetzelfde ervaren en later wel kloppend hartje) nou zag ze dus ook dat ik nog vocht had in mijn baarmoeder en dat het wellicht nog bloed kon zijn of oudbloed. Ze zei dat ze nog niks met zekerheid kon zeggen, en het beide kanten op kan gaan, of het vruchtje groeit mooi door of er kan nog alsnog een miskraam optreden eventueel door die vocht? Dat is allemaal nog onduidelijk.. ik vind het allemaal zo vreemd het is zo een rollercoaster het geeft me ook zoveel verdriet ik dacht dat ik een miskraam meemaakte nu zegt ze dat het vruchtzak er gewoon nog is en het bloeden heeft niet doorgezet was kort maar heftig en ook geen pijn gehad. Iemand anders zelfde soorte ervaring gehad waarbij het goed afliep? Dus met 5.5 weken nog geen kloppend hartje of ook vocht te zien in de echo?