5/6 dagen overtijd

Anoniem

New member
Hallo dames,

Ik wil even mijn verhaal met jullie delen en ik hoor graag jullie ervaringen. Ik ben vandaag 5 dagen overtijd, ik had 15-03-2017 ongesteld moeten worden maar tot op heden nog geen bloed te bekennen. Normaal gesproken heb ik een cyclus van min. 32 dagen en max. 36 dagen, dit heb ik dus nooit eerder gehad. Ik heb wel soort van zwangerschaps/menstruatie klachten, maar ik ben en nog niet ongesteld en ik heb al 2 negatieve testen in me handen gehad. Ik heb afgelolpen woensdag en vrijdag getest maar deze waren beiden negatief. Ik heb wel heel erg het gevoel nu dat ik ongesteld moet worden maar kan dit ook een zwangerschapsverschijnsel zijn? Wie van jullie herkent dit en bleek toch zwanger te zijn?
 
Hoi Derya

Eerste tekenen van zwangerschap kunnen lijken op menstruatieklachten. Bij mij was dit ook zo. 1 dag overtijd getest was negatief en 3 dagen later positief. Hcg was bij de eerste test nog te laag om te meten.
Hoop voor je dat je zwanger bent

Groetjes Lyn
 
Hoi derya

ik heb toevallig net een zwangerschaptest gedaan de 3e van deze week.. en hij was positief!
<p style="text-align: left;">ik zou gewoon nog even wachten met opnieuw te testen. En anders wel je de dokter even!</p>
<p style="text-align: left;">Ik heb ook erge menstruatie/zwangerschapkrampen gehad!</p>
<p style="text-align: center;">Veel succes!</p>
 
Hallo dames,

Bedankt voor jullie reacties. Gisteren avond helaas toch ongesteld geworden! :( Maar goed, nu heb ik in ieder geval wel zekerheid en weet ik waar ik aantoe ben. Op naar de volgende ronde.
 
hoi meiden, ik heb helaas hetzelfde.. Wij zijn in augustus gestopt met de pil, sinds een maand of 3 een regelmatige cyclus van 35 dagen.

Ik heb 16 feb mijn laatste menstruatie gehad.. moest dus eigenlijk woensdag 22 maart mijn menstruatie krijgen, maar dus nu inmiddels al 5 dagen overtijd. Wel af en toe het gevoel dat het komt maar er komt niks. Om de dag hebben we sex gehad om de kans op zwangerschap te vergroten. Nu is het zo dat welke soort test ik ook doe, ze zijn en blijven negatief. Verder heb ik voor mijn idee wel wat symptomen.. moe, hoofdpijn, baarmoeder krampen, groter en donkerdere tepels.. en een ontzettend opgeblazen gevoel. Geen misselijkheid of gevoelige borsten.

bestaat er een kans dat ik toch zwanger ben? En waarom teat de clearblue na 5 dagen overtijd dan toch negatief?
 
Hoi dames...

ik zit met twijfel! Ik heb 2 maanden de pil geslikt na een miskraam. Afgelopen eind februari mijn stopweek en 3 maart kreeg ik "spotting" dat duurde 2 dagen. Ik ben toen niet meer begonnen met een nieuwe strip ook omdat we het weer willen proberen.

Nu zou ik 30 maart mijn menstruatie hebben. Maar tot op heden nog niets.. heb vandaag een test gedaan en negatief!!

Iemand herkenbaar?
 
Terug
Bovenaan