5/6 dagen voor eisprong gemeenschappelijk.

Hi hi mama's en toekomstig mama's!

Ik ben benieuwd naar dames die hetzelfde hebben meegemaakt.

heb 7 en 8 december gemeenschap gehad.
Ik gebruikte ovulatietesten en die waren allemaal licht positief. Die 8ste vroeg in de middag lichtelijke steekjes/krampjes linker eierstok. Zondag de 11de waren de ovutesten op dus die dag niet gestest, maar wel buikkrampen in de avond laat toen ik op bed lag. Op de 12de weer ovulatietesten gekocht en gedaan en ja hoor... zeer positief echt donker donker gewoon. Ik kon geen gemeenschap hebben, omdat mn man in het buitenland was voor zijn werk voor 3 dagen (uitgerekend wanneer ik mijn ovulatie heb?)
13de ook positief, maar de 14de heel licht dus kan hem beschouwen als negatief, maaaar kreeg dje 14de begin van de middag buikkrampen...??? Net of ik ongesteld zou worden!! Jeejtje! Maar de pijn duurde +/- n kwartiertje.
Moraal van het verhaal haha! ?

Kan je zwanger raken van 5/6 dagen vóór je ovulatie?! Iemand ervaringen mee?

Misschien relevante info?

° Ik heb PCOS.
° Cyclus sinds 2 maanden van 36-37 tot nu toe.
(Sinds ik ben afgevallen, want voorheen zeer onregelmatig)
° 2 december 2022 HSG onderzoek, alles was doorgankelijk.
° Gebruik de ovulatietesten van de Action.

Nou liefs,

Nessima♡
 
Ja hoor, dat kan! Spermacellen kunnen best lang overleven. De kans is niet heel groot, het is beter om gemeenschap te hebben vlak voor je eisprong. Dan is de kans groter dat er levende spermacellen aanwezig zijn. Maar je zal zeker niet de 1e zijn. Ik hoop het voor je! 
 
Hoi hoi Tessa! 
Oh echt? Ik dacht misschien onmogelijk zelfs, want je leest zoveel tegenstrijdige dingen op het internet. En ja klopt iets voor de eisprong maak je meer kans, maar het is eenmaal zo door wat omstandigheden.. 
Dank je wel schat, heel lief van je! Hoop het ook voor jou! ?
 
Terug
Bovenaan