5+6 dagen zwanger en last van kramp en rugpijn

Hoi lieve mensen
Ik ben 5 weken en 5 dagen zwanger en ben zo onzeker ! Dit is namelijk de 8e keer en 7 keer zijn al miskramen geworden!

Ik heb nu dus krampen in me buik wat voelt als ongesteld en soms zit me rug zelfs een beetje vast ! Bloed heb ik eigenlijk nog niet echt last van gehad een keer heel ligr nog niet eens bij het afvegen!

Ik weer echt niet wat ik moet voelen en heb ergens al in me hoofd dat dit mis gaat maar toch hoop ik op goeie reacties en geruststelling!

Liefs kish

Heftig zeg, dat het al zo vaak is misgegaan. Logisch dat je er dan weinig vertrouwen in hebt. Op zich klinken je klachten vrij normaal voor een zwangerschap, het groeien van je baarmoeder kan namelijk ook zulke klachten veroorzaken, zelfs zo vroeg in de zwangerschap al. 
Hoe ver was je bij de miskramen? Speelt dat misschien mee bij je onzekerheid nu? En heb je misschien onderzoek laten doen naar de oorzaak ervan? (De kans dat daar wat uit komt is klein, maar niet 0, dus kan de moeite waard zijn.)
Overigens had ik bij mijn 2 (van 6) zwangerschappen die wel goed gingen ook af en toe bloedverlies (tot heel heftig bloedverlies aan toe) en ook wisselende symptomen. Gevoelige borsten heb ik ook niet heel lang last van gehad, was een van de eerste symptomen om te komen, maar ook om weer te vertrekken bij mij. Bij mij werd de onzekerheid minder (maar verdween niet helemaal) toen ik ruim voorbij de termijn van mijn verste miskraam was.

Ik duim voor je dat het deze keer wel goed mag gaan!

Ja het is indd wel beetje heftig ! Maar het heeft zo moeten zijn denk ik dan ! Om ma positief te blijven !! 

wel super fijn je reactie ! 

De andere miskramen waren rond de 5 6 en de eerste 7 dus nog heeel vroeg n en ja bij deze heb ik om eerlijk te zijn. Wel een ander gevoel ma ook weer niet want ik heb continu pijn in me rug en buik en soms paar uur weg en gister avond had ik iets meer bloed en weer ma heel donker dus ik weer in paniek ! Maar de vk zegt kan oud bloed zijn dus dqar hooen we maar op! Onderzoeken gehad niks mis met mij ma kan zijn de chromosomen van mijn man en mij botsen ?‍♀️
fijn jou veehaal te horen ! Geeft me toch geruststelling! Maar begrijp ik dus goed je heb 4 miskramen gehad ? En 2 gezonde kindjes dat laarste is geweldig ! Gek hoe een lichaam werkt hoor de oijnen voelen zo het zelfde maakt je zo onzeker ! Maar we hopen op het beste! 

volgende week de eerste echo als ik tot die tijd niet meer ga bloeden ! 

dankjewel?

Terug
Bovenaan