5/6 weken zwanger en bruin/rood bloed verlies

<p>Goedemiddag allemaal! </p><p>Sinds gisteren heb ik last van bruin verlies en sinds vandaag echt rood. </p><p>Op dit moment ongeveer 5/6 weken zwanger</p><p>Ik weet niet precies wat ik hiervan moet denken. Jullie enig idee? Ik ben super bang dat het mis gaat nu. En ga sowieso morgen meteen bellen naar de verloskundige. </p><p>Iemand die dit ook heeft mee gemaakt? En wel goed afgelopen is!? </p><p>Liefs Demi</p>

Hoi Demi,

ik lees in deze app dat dit kan komen door een contactbloeding. Kindje is toch aan het groeien en doordat nu alles zo goed doorbloed is, bloed je ook sneller. 
Er staat bij als je dit vaker hebt of langer blijft aanhouden je je vk moet bellen. Als je twijfelt moet je dit sowieso doen. De vk vind het helemaal niet erg als je belt, die begrijpt goed hoe je je voelt en kan je daarin geruststellen

Hoi! Ik ben morgen (als het goed is)4 weken zwanger en heb dit dus ook! Mijn moeder is kraamverzorgster en heb haar dit verteld en gevraagd ze zei ook: het komt vaak voor bruin en bloed verlies. Kan door veel dingen komen. Je lichaam is toch hard aan het werk. Sommige vrouwen blijven wat bloedverlies houden zei ze op de momenten dat ze normaal ongesteld zou zijn. Het is altijd goed om de verloskundige in te lichten maar zeker niet direct reden voor paniek. Zolang het geen volwaardige menstruatie wordt en je geen enorme buikpijn krijgt. Maar ik vind dit ook maar niks hoor. Ik ga morgen ook de verloskundige bellen om te checken

Bedankt voor het reageren! Ik bel morgenvroeg meteen naar de verloskundige. Het blijft bloeden alsof ik gewoon ongesteld ben geworden.
Ben super bang maar je kunt niks doen natuurlijk. Dus ik verwacht t ergste. En als het dus niet goed ben ik wel blij dat het nu niet goed is en niet 

Pas als ik al veel langer zwanger ben..... perongeluk op verzenden gedrukt haha! 
We zullen zien! Ik laat morgen wel weten wat ze gaan doen. 
Liefs

Hey D e, en wat zei jou verloskundige? Heb je helder rood bloedverlies of oud-bloed?
Hier namelijk *klopt het af* oud bloed en niet continue. Minder dan tijdens menstruatie en praktisch alleen met vegen. Mijn verloskundige zei dat het klinkt als innestelingsbloeding. Ik mag morgen de afspraak inplannen voor de eerste echo. Waarschijnlijk met 7 weken dus nog 3 weken geduld als het goed is. Zo spannend. Ben benieuwd wat jou verloskundige zei :) 

Hi lisamartine!
Sorry voor het late reageren.. ik ben nu gelukkig een paar daagjes weg! 
Helaas vorige week dinsdagavond een miskraam gehad... met 6/7 weken. Uitzichzelf en zichzelf afgestoten. Met pijn in m’n hart. Gelukkig wel uitzichzelf gegaan vrijdag naar de verloskundige echo gemaakt en alles was er inmiddels al uit en m’n baarmoedeslijmvlies was alweer wat het hoorde te zijn na een menstruatie zeg maar. Dus dat is wel fijn om te horen. 
Lange week nog bloedverlies gehad en sinds gisteren en vandaag gelukkig niets meer. Nu herstellen en verwerken en over een tijdje opnieuw proberen! 
Allereerst gefeliciteerd!!! Ik ga duimen voor jou! Bruin bloed hoeft gelukkig niets ernstigs te zijn. Ik had eerst bruin bloed maar werd al gauw helderrood net als een menstruatie zoveel. Maar ook dat hoor je heel vaak en kan ook nog goed komen. Dus je moet echt niet gaan schrikken en twijfelen hoor. Goede moed houden. Ik ben benieuwd na je uitslag! 
Succss liefs Demi

Jeetje Demi, wat vervelend.
Ik wilde eigenlijk niet reageren omdat mijn uitkomst hetzelfde was als die van jou.
En wilde er niet voor zorgen dat je de moed zou verliezen.
Ik had dit in januari ook, echter wel meteen daarna weer zwanger geraakt en ben nu bijna op de 21 weken.
Het fijne van alles is dat je in ieder geval weet dat je zwanger kan raken.
Heel veel succes en hoop dat het snel weer raak is voor jullie :)

Terug
Bovenaan