Ja ik heb hier 2x ervaring mee gehad! Dat is echt het nadeel van extreem vroege echo's maken.
2x gestresst (want dat doe je toch hoe positief je er ook in zit) voor niks. 1e x te horen gekregen dat ik rekening moest houden met een miskraam, baarmoeder zag er 'onrustig' uit, alleen vruchtzakje en geen embryo.
2ex alleen een vruchtzakje ik was beide keren rond de 5 en een halve week zwanger ongeveer.
Heb 2 gezonde kindjes! Was gewoon veel en veelste vroeg. Ook duurde mijn innesteling blijkbaar iets langer, werd paar dagen teruggezet in mn zwangerschapsduur (wat ze pas rond de 10 of 11 weken goed kunnen berekenen!).
Dus maak je idd niet te druk hoor! Het is gewoon een veel te vroege echo. Ook volgende week kan het zelfs zijn dat je het hartje misschien nog niet ziet kloppen. Het kan namelijk zijn dat je misschien paar dagen korter zwanger bent dan jij zelf berekend hebt. Je bent dan pas tussen de 6-7 weken zwanger volgens jouw berekening, en misschien ben je daadwerkelijk pas 6 weken tijdens die echo. Het hartje begint dan ongeveer te kloppen maar of je dat al echt goed gaat zien op de echo, moet je echt heel goed geconcentreerd gaan meekijken op de echo. Ik zag het namelijk wel en de gyn niet! Pas toen ik haar erop wees zag ze het ook, ik spreek dan echt over een zandkorreltje wat knipperde.
Ik zou me meer richten op de termijnecho! Groetjes xxxxx