5-7 Dagen overtijd, zwangerschapssymtpomen, test negatief

<p>Hoi hoi,</p><p>Het is weer even geleden dat ik iets heb gepost. Ik probeer sinds een jaar zwanger te worden. Vanaf een half jaar tot een paar maanden geleden werd ik steeds gefrustreerder door de onzekerheid en omdat je lichaam je zo voor de gek kan houden. Inmiddels weet ik het iets meer los te laten en had ik me voorgenomen om gewoon te wachten tot een jaar (nu dus) en dan naar de huisarts te gaan.</p><p>Maar... Toeval of niet? Ik ben inmiddels 5-7 dagen overtijd. Ik twijfel tussen deze twee dagen omdat ik normaal gesproken op 31 maart mijn NOD zou hebben, maar mijn ovulatie op de 14e is geweest en ik dan op de 29e zou uitkomen. Ik ga even uit van 5 dagen overtijd nu.</p><p>Er is totaal geen teken van een menstruatie. Geen enkel bloedverlies. Ook geen super erge witte afscheiding. Daarnaast heb ik wel buikpijn (zeuren en krampen), opgeblazen gevoel, rommelende darmen, gevoelige borst (eigenlijk één maar), vermoeid, lichte hoofdpijn, bij vlagen misselijk. Verder vind ik sommige dingen ineens stinken. Ook geurt mijn urine ineens sinds een dag. Dit kan zijn omdat mijn reukvermogen sterker is of het kan een zwangerschapsverschijnsel zijn. Dit kan heel goed duiden op een zwangerschap, maar ook een aankomende (erg verlate) menstruatie.</p><p>Ik ben vanaf zondag iedere dag aan het testen en die zijn tot nu toe negatief. Nu moet ik zeggen dat ik het iedere keer in de middag getest heb. En dat het ook kan voorkomen dat er nog niet genoeg Hcg in mijn urine zit. Het kan ook zijn dat ik niet zwanger ben.</p><p>Erg onzeker dus nog. En ergens wil ik me voornemen om begin volgende week pas weer te testen, maar ik ken mezelf. Ik weet nu al dat ik dat niet voldhoud haha.</p><p>Ik probeer mezelf nog steeds wijs te maken dat mijn menstruatie gewoon erg verlaat is, maar dat wordt wel moeilijker met de dag.</p><p>Hebben jullie dit ook wel eens zo meegemaakt? En wat was de uitslag bij jullie?</p><p> </p><p>Groetjes!</p>

Hoi hoi!
Ik kan me jou gevoel heel goed voorstellen. Ik heb zelf vorig jaar 'n miskraam gehad en toen ik eenmaal wist dat ik zwanger was geweest moest 't natuurlijk weer zo snel mogelijk. Ook ik was erg gefrustreerd en had geen enkel geduld meer. Maar wat jij allemaal zegt duidt wel echt op zwangerschapssymptomen zou ik zeggen.. Dus ik ga dan ook heel hard voor je duimen dat 't zo mag zijn. Ik denk dat voor elke vrouw dat geduld heel moeilijk is.. Maar 't kan idd zijn dat je te vroeg test en je hcg nog niet voldoende is. Mijn eerste 5 testen waren ook negatief haha en daarna was ie ineens positief. Dus ik zou toch proberen nog 'n heel klein beetje geduld te hebben.. Succes!

Hoi! 
Hier hetzelfde, ben alleen nog maar 3 maanden geleden gestopt met de pil. 
Mn vorige cyclus was 28 dagen en nu morgen al 2 weken overtijd. Heb meteen op mijn NOD getest en deze was negatief. 3 dagen later nog steeds. Ik lees zo vaak dat de eerste paar testen negatief waren en een week later opeens positief! 
Ben aan het afwachten en aan het hopen, al helemaal nu ik ook wat bruine afscheiding heb gehad maar totaal geen tekenen van een ongesteldheid. 
Spannend, voor jou ook!

Nou, om het nog verwarrender te maken... Vanochtend een test gedaan en deze gaf heeeeeeeeeel licht een streepje (die vervolgens na een kwartier verdwenen was). Nu een heel klein beetje bruinverlies. Ik heb net opgezocht dat dit zou kunnen voorkomen tijdens een zwangerschap, maar ook het begin van de menstruatie kan zijn. Dus ik weet nog niets. Ik ga er natuurlijk zelf achterkomen straks. Als ik vanmiddag ineens volop mijn menstruatie heb, weet ik genoeg.Ik wil duidelijkheid! En natuurlijk het liefste in de vorm van een zwangerschap, hahaha.

Hai Pink Unicorn!
Hier precies hetzelfde, ben nu ook een paar dagen te laat en net negatief getest. 
Van de week vlagen misselijk en hoofdpijn gehad en gevoelige borsten en idd ook buik en rugkrampen.. en net zoals bij jou dingen gaan anders ruiken! 
Ik was er bijna van overtuigd dat het raak zou zijn maar door de test toch een soort van teleurgesteld maar lees op het forum dat het ook niks kan zeggen. ?
Ik hou het even in de gaten.. maar hoop inderdaad dat het wegblijf en positief kan testen! 

Laat je het weten..? ?

Hai Pink Unicorn!
Hier precies hetzelfde, ben nu ook een paar dagen te laat en net negatief getest. 
Van de week vlagen misselijk en hoofdpijn gehad en gevoelige borsten en idd ook buik en rugkrampen.. en net zoals bij jou dingen gaan anders ruiken! 
Ik was er bijna van overtuigd dat het raak zou zijn maar door de test toch een soort van teleurgesteld maar lees op het forum dat het ook niks kan zeggen. ?
Ik hou het even in de gaten.. maar hoop inderdaad dat het wegblijf en positief kan testen! 

Laat je het weten..? ?

Terug
Bovenaan