5 dagen bloedverlies gevolgd door 5 dagen menstruatie na miskraam

<p>In december ben ik gestopt met de pil en begon mijn cyclus met 47 en daarna 39 dagen. In mei heb ik met 5,5 week een spontane miskraam gehad en heb ik 5 dagen gemenstrueerd.</p><p>De cyclus hierna begon ik met 30 dagen wat bloed te verliezen met afvegen, dit heeft 5 dagen doorgezet waarna mijn menstruatie begon en 5 dagen duurde. Nu begrijp ik alleen helemaal niks meer van mijn cyclus en weet ik niet of ik mijn cyclus moet tellen vanaf dat bloedverlies of vanaf de echte menstruatie? </p><p>Op dit moment op dag 31 (vanaf die menstruatie geteld) en nu 3 dagen  zere tepels. Ik weet alleen nu echt niet wanneer ik kan testen..</p>
 
Erg vervelend om te horen dat het mis is gegaan. Voordat ik aan de anticonceptiepil ging was ik niet echt regelmatig ongesteld, maar ik kon mijn eisprong voelen, had nergens last wanneer ik weer ongesteld moest worden, maar wist precies wanneer ongesteld werd. In november gestopt met de pil, en het heeft me tm maart geduurd om een soort van regelmatige cyclus te krijgen. Maart  april mei en juni geprobeerd mijn eisprong op te sporen met ovulatietest, dit is me pas in juni gelukt. Al was ik toen nog steeds niet aan mijn lichaam/ menstruatiecyclus gewend. Signalen die ik miste of niet (meer) doorkreeg voor mijn gevoel of signalen die ik voorheen nooit had. Het is en blijft frustrerend, vooral als je niet weet wanneer je ovulatie precies is. Geef het tijd, en probeer alle signalen te noteren in een app, bv flo, dat heeft mij erg geholpen. Succes:)
P.s. Nadat ik eindelijk mijn ovulatie had opgespoord was het wel meteen raak! Nu 8w6d zwanger en dinsdag weer naar de verloskundige. 
 
Ja heel frustrerend inderdaad. Ik gebruik die app inderdaad ook, maar nu enkel nog om bij te houden op hoeveel dagen ik steeds zit. Goeie tip! 
Wat fijn dat je nu zwanger bent! Gefeliciteerd! :) 
 
Terug
Bovenaan