5 dagen koorts

marlotw

New member
Mijn dochter van 13 maanden heeft nu al 5 dagen 40° Koorts, het gaat maar niet beter, Ze slaapt continu op mij is misschien 10 minuten per uur wakker en dan jammert/huilt ze. Ze drinkt nog af en toe, eet niet en heeft ook 3 opgezette kliertjes, 1 achter der oor 1 in haar nek en 1 bij haar keel allemaal aan haar rechterkant. Paracetamol reageerde ze vanmiddag niet meer op.
We zijn gisteren bij de dokter geweest maar ze moest maar uitzieken (toen had ik de kliertjes nog niet ontdekt)
Ik weet eigenlijk niet of dit normaal is? Ik vind het wel erg lang duren en het lijkt alleen maar erger te worden. Heeft iemand die ook weleens meegemaakt? En is dit normaal of niet?
 
Marlot, 
Ik heb het niet meegemaakt maar 1 ding weet ik zeker; als jij als moeder voelt dat het niet goed is, zou ik naar het ziekenhuis gaan en dubbel laten checken! 
Als je het niet doet, heb je straks misschien spijt! Dokters hebben het wel vaker mis.
Heel veel sterkte en ik hoop hier snel te lezen dat het beter gaat!
 
 
Dank je wel! Ze ligt nu sinds 19uur lekker in der bedje, hopen dat ze de nacht doorslaapt en dan morgen maar weer de dokter bellen
 
Terug
Bovenaan