5 dagen na eisprong bruin bloed?

Hi dames,

Wij zitten in de 5e ronde voor ons eerste kindje..

Nu 5 dagen na mijn vermoedelijke eisprong, zag ik net dat ik wat bruin bloed ben verloren.

Niet herkenbaar zo vroeg na de eisprong. Hebben jullie dat wel eens gehad en idee wat het kan zijn.



Gr.



 
Hi K5,

Het is mogelijk een innestellingbloeding. Ik heb dat ook gehad en kon het toen niet plaatsen. Het was immers nog te vroeg voor mn menstruatie!? Achteraf gezien moet het dat zijn geweest. Ik ben nu 7 weken zwanger.

Heel erg spannend, maar je kunt helaas niets anders dan afwachten. Ik hoop voor je dat je over 10 dagen meer weet ;) Sterkte met de zenuwslopende dagen.

groetjes!
 
Hoi lies!

Dank voor je antwoord & als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap!! Hoe voel je je?

Ik dacht ook wel dat het misschien iets van innesteling is/kan zijn, maar is dat niet te vroeg. 5 dagen na eisprong?

Inderdaad niets anders zit erop dan afwachten
 
<i style="color: #222222; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 13px; line-height: 23.3999996185303px; text-align: justify;">Hier hetzelfde verhaal 14 december laatste keer menstruatie gehad.nu sinds woensdag bruine afscheiding en savonds een beetje helder rood met afvegen daarna weer bruine afscheiding.  Gister avond toen ik uit bad kwam was het heel even weer rood en nu de rest van de tijd weer bruin.ik heb dit bij mij zoontje niet mee gemaakt.dus schrok echt toen ik het zag!! Maar is dat innesteling bloeding? En zo ja is het dan een goed teken ? Ik heb de rest van de maanden dat helemaal nog niet gehad.wij zijn vanaf september bezig voor een 2e.</i>

<i style="color: #222222; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 13px; line-height: 23.3999996185303px; text-align: justify;">Hoop dat iemand mij iets kan vertellen ?</i><br style="color: #222222; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 13px; line-height: 23.3999996185303px; text-align: justify;" /><i style="color: #222222; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 13px; line-height: 23.3999996185303px; text-align: justify;">Groetjes</i>
 
Ik volg ook mee! 
Mijn cyclus is nog wat onregelmatig, maar ik denk dat ik 5/6 dagen geleden een eisprong heb gehad en sinds vandaag licht bloedverlies.. vorige maand had ik dit ook, heeft een week aangehouden en werd toen denk ik menstruatiebloed. Maar voor mijn eerdere cyclus was de menstruatie eigenlijk te vroeg. Wat lasig he, snap er niks meer van!
Wij naderen nu het einde van ronde 5, hiervoor slikte ik de pil.
 
Hoi Hoi, 
Sinds een paar maanden werkt de pil niet goed, steeds doorbraak bloedingen.
Vorige week seksueel actief geweest tijdens mijn eiersprong. Na een paar dagen kreeg ik pijn in me onderbuik, steken en pijn in mijn onderrug alsof ik ongesteld moest worden maar er kwam niks. Nu sinds 2 dagen beetje bruine afscheiding maar geen buikpijn meer.
Heeft iemand hier ook last van?
Misschien toch een kleine kans op een zwangerschap of zit het tussen mijn oren haha.
Groetjes!
 
 
Terug
Bovenaan