5 dagen na eisprong ongesteld....kan dat??? Of ben in gewoon zwanger..?

A

Anoniem

Guest
Hey Dames,

Hier een raar mysterie....Misschien weten jullie het antwoord...:
30 aug een spontane miskraam gehad. 20 september eisrpong ( die weet ik zeker door ovulatietesten en echo...) 25 sep, dus 5 dagen na "bewezen" eisprong 2 dagen licht bloedverlies.
Nu 17 dagen na eisprong nog geen menstruatie gehad en alle testen die ik heb gedaan zijn negatief...
Wel heb ik allerlei kwaaltjes. Sinds anderhalve week, ongikrampjes in mijn buik en de adertjes op mijn borsten zijn zichtbaar geworden...
Zal ik nu zwanger zijn of waren die 2 dagen licht bloedverlies mijn menstruatie...?
Kan je 5 dagen na een eisprong al een menstruatie krijgen??
Weet het echt niet meer.....Vind het allemaal zo raar...

Liefs Nurse

tja, als de testen negatief blijven dan lijkt het mij sterk dat ze nog positief gaan worden al zijn de wonderen de wereld nog niet uit. Misschien is je lichaam nog van slag van de miskraam. Zal anders over een weekje een echo laten maken ofzo of bloedtest.

gr
Marielle

hoi nurse

bij mij was het ook een paar dagen naar de eisprong dat ik een bloeding kreeg van 2 dagen!
ik was daarvoor al misselijk e.d. ik heb ook 3 weken getest op advies van de dokter iedere week 1x testen, maar ook bij mij bleven ze negatief.
ik kreeg vorige week ineens erge steken onderin mn buik en heb de dokter gevraagd of ik naar de gynecoloog mocht om mn eierstok te checken omdat ik er nog maar 1 heb.
dus vrijdag bij de gynecoloog geweest die zei in eerste instantie dat ik niet zwanger kon zijn maar toen ie de echo ging maken zag ie toch dik baarmoederslijmvlies wat dus wel kon wijzen op een zwangerschap dus die stuurde me gelukkig meteen door om bloed te laten prikken.
vanmiddag kan ik bellen voor de uitslag dus nog even erg SPANNEND!!
dus wat ik wil zeggen het zou natuurlijk wel kunnen dat je nog niet genoeg hcg gehalte hebt zodat je negatief test dit komt schijnbaar vaker voor.
je kunt altijd aan je dokter vragen of je een bloedtest mag laten doen.

laat je even weten of het nu wel of niet zo is?
ik zal dat ook doen!

liefs bello

Oooh Bello, wat spannend zeg!!!
Ik zal voor je duimen dat je goed nieuws te horen krijgt...
Hier nog steeds hetzelfde verhaal...
Nog niet ongesteld en geen positieve test...
Ben er gewoon vanuit gegaan dat het toch een menstruatie was en ben vandaag weer begonnen met ovualatietesten....
Zit vandaag weer op dag 14 van mijn nieuwe cyclus...Meestal krijg ik mijn eisprong op dag 19....Even afwachten dus of ik daadwerkelijk een positieve ovulatietest in handen krijg...
Als dit niet het geval is ga ik naar de dokter....want dat weet ik het helemaal niet meer....
Laat je even weten of je zwanger bent of niet?

Liefs Nurse

Terug
Bovenaan