5 dagen na nod test negatief

<p>Hallo allen</p><p>Afgelopen vrijdag zou ik ongesteld moeten worden. Afgelopen november gestopt met de pil en vanaf toen altijd een cyclus van 30 dagen. </p><p>Jullie raden het al wel over tijd maar testen negatief.  Kruitvat 2 voor 5 gebruikt en action early test... </p><p>Al een week niet fit , gevoelige borsten , veel slijmvlies en veel hoofdpijn ... </p><p>Wat te doen ? </p><p>Vanaf wanneer zouden jullie de huisarts bellen? </p><p> </p><p>Hoor t graag!</p>

Hoi gebruiker,
Ik had dit de vorige ronde ook, maar een erg late menstruatie helaas. Door alle klachten dacht ik ook dat het raak was. Tegelijkertijd kan het ook betekenen dat je toch zwanger bent maar de test dit nog niet laat zien. In de bijsluiter stond dat je dan na 3 dagen nog eens moest testen en als hij dan negatief bleef je contact moest opnemen met je huisarts. Ik zou doen waar jij je goed bij voelt, al is het vooral toch afwachten wat er gaat komen: menstruatie of (ik hoop het enorm!) over een paar dagen een positieve test.

Ja stomme naam heb ik he .. weet niet hoe ik dit moet veranderen .. 
En jij was ook altijd regelmatig in je cyclus ? 
Ik ga morgen wel even bellen met ha ook al word ik wel ongesteld,  want die moeheid en die enorme hoofdpijn is dan nog vreemd.  In verleden vaak bloedarmoede gehad dus wellicht speelt dat op de achtergrond en erg gevoelig voor migraine . 
Ik was altijd nog wel relaxed onder maar merk dat t nu wel wat spannender wordt allemaal ...  voelt opeens heel dicht bij maar toch ook ver weg . 

Haha, ach er zijn ergere dingen dan een naam maar ik denk dat dit gewoon bij je profiel kunt doen?
Kan sowieso geen kwaad om even te bellen. Je hebt sowieso klachten en die kunnen ook ergens anders vandaan komen. Ik had nog nooit zo'n lange cyclus gehad, meestal rond de 28 dagen en toen was het 33. Het zijn maar een paar dagen extra maar daardoor ging ik wel enorm twijfelen en hopen. Is er inmiddels iets veranderd? Heb je vanmorgen nog een test gedaan? En wanneer kun je bij de huisarts terecht?

Hoi Gebruiker,
Mijn ervaring is eveneens een verlate menstruatie, ondanks de klachten. Ik heb driemaal een schijnzwangerschap gehad waarbij mijn lichaam alle symptomen mimiekte maar de zwangerschaptesten zowel een week als 12 dagen na de NOD negatief bleven. 
Heb je al contact gehad met de huisarts? Een vriendin heeft me toen aangeraden, ondanks dat ik het na de 1e keer kende toch de huisarts te bellen.
Het is niet een heel positief bericht geworden, maar ik hoop natuurlijk dat je positief bericht ontvangt!
Ps. Je kan je gebruikersnaam wijzigen bij 'mijn ouders van nu' , eerst staat je naam, daaronder een vakje waar je een forum naam kan kiezen

Ik heb idd vanochtend gebeld. Advies is nog om het een week aan te kijken.
Assistent gaf aan dat het vaker komt dat mensen pas na 7 a 14 dagen  het hormoon voldoende in hun bloed hebben. 
Maar kan idd ook goed een langere cyclus zijn en dat mijn schildklier of mijn hb schommelt en dat de klachten veroorzaakt .  
We gaan het zien.  Vanochtend was t opnieuw negatief . 

Hier ook tot 5dagen na NOD nog geen menstruatie en ook testen negatief. Afgelopen periode wel wat wisselende cyclus. Maar wel altijd regelmatig 14dagen na positieve ovulatie. 
Hier helaas toch einde 5e dag ongesteld geworden. Maar ben blij dat er nu wel zekerheid is. Ipv het afwachten of het wel of niet raak is. Je gaat idd ook van alles voelen.

Terug
Bovenaan