5 dagen over tijd, vandaag bloeding

Hi allemaal,

Ik ben hier nieuw op het forum en word gewoon een beetje gek van de onzekerheid en hoop dat jullie me misschien kunnen helpen.

Ik heb een hele stabiele menstruatie cyclus en kan er eigenlijk al jaren de klok op gelijk zetten wanneer ik ongesteld moet worden. Ik ben ook al ruim 10 jaar van anticonceptie af. Sinds een half jaar probeer ik zwanger te worden.

Nu had ik afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden maar het bleef uit.. tot vandaag! Ik kreeg vanmiddag ineens buikpijn en ja hoor.. bloed! Het is wel wat minder rood en een kleine hoeveelheid (tot nu toe) als wat ik gewend ben, maar heb wel echt de buikpijn zoals ik deze ervaar wanneer ik ongesteld word.

Ik voelde me de afgelopen dagen wel degelijk anders dan normaal: erg moe, misselijk in de avond, gevoelige borsten en ontzettende pijn in m’n onderrug. Het kan natuurlijk ook tussen mijn oren zitten maar is er een kans dat ik toch zwanger ben? Ik kijk ook even aan hoe de menstruatie doorzet de komende dagen, en wellicht toch nog een testje doen volgende week?

Pff ik vind het ook heel erg moeilijk om het los te laten elke maand weer.

Alvast bedankt! Liefs L
 
Hallo L!
Veel meer zekerheid dan een test kan niemand jou geven. Ik persoonlijk kreeg ook een innestelingsbloeding rond de tijd dat ik ongesteld zou moeten worden (kan een paar dagen later zijn geweest). Ik was ervan overtuigd dat ik gewoon ongesteld was geworden, hoewel het inderdaad ook wat lichter was en snel voorbij. 
Een week later ineens buikkramp (mijn ongesteldheid was al voorbij dacht ik), toch maar een test gedaan en ik bleek zwanger! Maar zeker aangezien jij al 5 dagen na de dag zit dat je ongesteld had moeten worden zou ik zeggen, doe gewoon even een test. Die zou nu zeker wel positief moeten zijn als je zwanger bent.
Veel succes gewenst!
 
Terug
Bovenaan