5 dagen over tijd

<p>Goedemorgen meiden,</p><p>ik ben opzoek naar advies, ben momenteel 5 dagen over tijd. Zaterdag was mijn NOD. Tot op heden nog steeds niet ongesteld terwijl ik altijd een behoorlijk regelmatige cyclus heb tussen de 27 en 29 dagen. Nu ben ik sinds gisteravond behoorlijk misselijk en heb ik al dagen lang steeds een ‘raar’ gevoel in mn buik. Zeker geen voorteken van aankomende menstruatie.Vanmorgen weer een test gedaan maar deze bleef wit :( snap er echt helemaal niets meer van! </p><p>Zijn er hier nog meer dames die een aardig poosje na NOD pas positief deden testen? </p><p>Liefs Kim</p>
 
Hi,
Ik had pas na 2 weken 2,5weken overtijd een positief zwangerschaps test zelfs mijn bloedtest bij de huisarts gaf niet zwanger aan terwel bij mijn eerste zwangerschap ik na 1 dag overtijd een knalpositiefe test in handen had. Het verschilt echt per zwangerschap en per vrouw 
Groetjess
 
Thanks gebruiker! Nu inmiddels op dag 8 over tijd en nog steeds niets, geen bloed en geen positieve test. Gisteren urine naar huisarts gebracht was ook negatief en moet volgende week bellen als ik nog niet ongesteld geworden ben. Spannend op deze manier zeg! 
 
@kimbly hoe is het bij jou uiteindelijk afgelopen?
Ik zit pas in ronde 2 dus nog geen regelmatigheid in mijn cyclussen kunnen vaststellen. Na het stoppen met de pil een cyclus van 30 dagen gehad. Als ik een cyclus van 30 dagen aanhoudt ben ik vandaag 12 dagen overtijd. Met 3 dagen overtijd en 9 dagen overtijd heb ik een test gedaan. Beide negatief. Ik wacht nu denk weer een volle week voor ik er nog 1 testje aan waag. (Dus tot na aankomend weekend) dan ben ik nagenoeg 2.5 week overtijd. 
Daarna maar eens de HA opzoeken als er nog geen tekenen van een menstruatie zijn. Misschien een menstruatie overgeslagen. Maar omdat de verhalen bij iedereen zo uit een lopen weet je het toch nooit zeker.
Groetjes 
 
@Ember
Ik heb met 19 dagen overtijd een derde test gedaan. Ook negatief. Dat ik niet zwanger ben is dus wel zeker (denk ik). Nu inmiddels op 28 dagen overtijd en nog geen menstruatie en ook niet de standaard menstruatie klachten die ik normaal heb. Ik wacht tot na het weekend met de huisarts. Dan zou namelijk mijn menstruatie volgens een cyclus van 30 dagen weer moeten beginnen. Mogelijk 1 menstruatie overgeslagen dus vandaar dat ik die nog even afwacht. Mede omdat ik ook op dit forum veel lees dat vrouwen die naar de huisarts gaan het advies krijgen die periode nog even te wachten. 
Het is echt een kwestie van afwachten (heel irritant). En voor mij geld ook dat ik nog geen regelmatige cyclus heb kunnen ontdekken. Aangezien ik nog maar in ronde 2/3 zit en alleen de cyclus van ronde 1 heb om van uit te gaan. 
Succes de komende tijd! Toch altijd spannend..
 
 
Ach wat rot, dan heb je liever dat je ongesteld wordt. Tenminste dat heb ik wel. Ik ben nu bijna twee weken overtijd. Heb alleen een beetje licht roze afscheiding gehad een paar dagen geleden.
 
Terug
Bovenaan