5 dagen overtijd en test negatief: toch twijfel

Hoi,

Ben nieuw,  dusse eerst wat info voor jullie: ben 31 jaar en  nu 4 maanden "bezig" voor de eerste.
Was altijd regelmatig, nu 6 dagen overtijd. Vrijdagavond en zaterdagmorgen getest met Clear Blue digitaal en niet zwanger, maar heb wel div.  verschijnselen waardoor ik toch een beetje  ben gaan twijfelen.
- Wie weet of het langer kan duren voor een test positief is (ik denk zelf eigenlijk dat het direct te zien zou moeten zijn maar wie heeft andere ervaringen)?
- volgens de testbijsluiter moet ik naar de huisarts als de test negatief is maar menstruatie uitblijft. Klopt dat?

Hopelijk hebben jullie hier meer ervaring mee, ik hoor het graag want ik vindt die onzekerheid moeilijk ook omdat ik best fanatiek sport en dan wat dingetjes moet gaan laten...

groetjes, Marnie

Hallo

Ik ben ook nog niet zo lang bezig, maar ik herken wel wat je schrijft. Ik was altijd regelmatig en de eerste keer dat ik ongesteld moest worden zonder de pil had ik een gewone cyclus van 28 dagen. Dus toen ik de maand er na niet ongesteld werd begon ik ook gelijk te testen. Na twee testen was ik nog steeds negatief. Dus ik inderdaad de huisarts bellen, want dat stond op de test. Blijkt dus dat je tot ongeveer 6 maanden na het stoppen van de pil nog onregelmatige cyclussen kan krijgen GRRRRRR..........
En dat klopte dus, want ik werd na 42 dagen alsnog ongesteld.
Of te wel een niet heel erg positief antwoord op je vraag, ik had liever wat anders geschreven. Maar wie weet en gaat bovenstaand verhaal bij jou niet op!!!!!
Groetjes Martine

quote: Marnie schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-08-2005 14:31:02'));

Hoi,

Ben nieuw,  dusse eerst wat info voor jullie: ben 31 jaar en  nu 4 maanden "bezig" voor de eerste.
Was altijd regelmatig, nu 6 dagen overtijd. Vrijdagavond en zaterdagmorgen getest met Clear Blue digitaal en niet zwanger, maar heb wel div.  verschijnselen waardoor ik toch een beetje  ben gaan twijfelen.
- Wie weet of het langer kan duren voor een test positief is (ik denk zelf eigenlijk dat het direct te zien zou moeten zijn maar wie heeft andere ervaringen)?
- volgens de testbijsluiter moet ik naar de huisarts als de test negatief is maar menstruatie uitblijft. Klopt dat?

Hopelijk hebben jullie hier meer ervaring mee, ik hoor het graag want ik vindt die onzekerheid moeilijk ook omdat ik best fanatiek sport en dan wat dingetjes moet gaan laten...

groetjes, Marnie

hoi hier voetbalgek,ik zit in ronde 10 en was al die tijd precies op de dag ongi tot vorige maand ik werd niet ongi dus dacht nou dat is wat het zal toch zeker niet waar zijn want op een gegeven moment geloof je het niet meer ik was 5 dgn over tijd maar de testen waren ook neg.heb toen de dokter gebeld en de assistent zei je moet een bepaalde hg ofzo  in je urine hebben  en dan kan de test pas vastellen dat je zwanger bent en ze zei dus wacht nog ff een paar daagjes en als het nog niets heeft opgeleverd dan moet  je weer ff contact opnemen!!ja leuk zeg werd 2 dagen erna ongi,dus mijn hart brak weer ff!!dus wacht het nog ff af en het kan ook zijn dat je niet ongi word omdat je er nu te veel mee bezig bent!!ik hoor het nog wel succes en anders volgende x beter gr voetbalgek

Hoi,

voor degenen die gereageerd hebben (bedankt)  en degenen die gewoon benieuwd zijn:nu 10 dagen overtijd en kontakt gehad met ha. Ben daar niet veel wijzer geworden: hij wist het ook niet en het was te vroeg voor andere onderzoeken (welke?). Op dag 7 nog een keer getest, negatief, zucht... Ik dacht altijd dat ik er vrij nuchter onder zou blijven, maar ik begin er wel een beetje van te balen. Toch wel wat verschijnselen:ben vrij tenger, maar lijk nu  op Betty Boop. Dus als alles goed zou zijn, dan zou er toch voldoende hormoon aanwezig moeten zijn voor een pos. test?

Ik ben in maart 2005 gestopt met de pil dus misschien is de boel toch nog van slag...

Wordt vervolgd...

groetjes, Marnie

Hoi Marnie

Even een kleine opsteker voor je: Ik ken ook wel vrouwen die hun hele zwangerschap negatief testten. Die waren dus wel zwanger alleen de testen vonden van niet.

Het kan dus wel nog.
Heel veel succes ik duim voor je!!
Liefs Annet

Hoi hoi,

Ter info voor alle nieuwsgierigen:
Het blijkt dus te kloppen dat bij sommige vrouwen de test pas later positief is: bij mij dus net!
Ben dan dus  5,5 weken zwanger (t dringt nog niet helemaal door).
Morgen langs ha (vanwege een heupafwijking bij mij) en dan de vraag maar even voorleggen of er een reden is voor die negatieve testen. Mijn borsten liegen sinds vandaag overigens niet (auw).  

Kortom, het is maar weer bewezen dat de natuur ondoorgrondelijk is...

Ik wil iedereen van dit forum (lees al een paar maanden mee...) heel veel succes en positieve testen toewensen

groetjes, Marnie

Hoi hoi

ik heb 2 maanden geleden een miskraam gehad..was eindelijk zwanger na ruim een jaar.die maand erop na 28 dagen ongi..2 dagen te vroeg..en nu ben ik vandaag 5 dagen te laat..

heb na 3 dagen gestest met huismerk en negatief..nu ben ik al 5 dagen te laat..heb wel wat verschijnselen maar niet veel..ik snap er ook niks van..dus mischien is er toch nog hoop voor me gefeliciteerd en geniet ervan.

gr maantje

Terug
Bovenaan