5 dagen overtijd en test negatief???

Hallo,

Ik had afgelopen zondag ongesteld moeten worden en ben het nu nog steeds niet. Normaal ben ik altijd netjes op tijd, soms 1 of 2 dagen later.
Heb al een dag of drie af en toe wat krampen wat lijkt alsof ik ongesteld wordt maar er komt dus maar niets. Ik had vorige week vrijdag een heel klein beetje bruine afscheiding.
Heb vanmiddag een test gedaan maar deze was negatief. Prima, dan kan ik met hormonen spuiten beginnen maar ja daar heb ik wel een ongi voor nodig!
Denk als er het weekend niets komt, ik dan maar eens naar de gyn ga bellen want wat er nu weer is ik weet het niet.

Groetjes Astrid

he hallo Astrid,

Hoe is het met je............................ben benieuwd of je nu ongi bent geworden of misschien toch goed nieuws aan ons hebt te melden. Ik hoop het zo voor jullie!!!

Denk aan jullie!!! Liefs Indy

Hé Indy,

Nou, ik ben nog steeds niet ongesteld. Toch wel vaag, vind je niet? Ik heb nl. op dag 14 van mijn cyclus gezien dat er vijf eitjes op springen stonden.
Heb maandag naar de gyn gebeld, morgen mag ik langskomen. Ze gaan een echo maken om te kijken of de uitslag van de test misschien toch niet juist was.
Aan de ene kant hoop ik dat, maar aan de andere kant als ze nu alle vijf bevrucht zijn???
Maar ik heb niet het gevoel dat ik zwanger ben dus ik ga er mar vanuit dat het niet zo is.
Ik laat het morgenavond weten.

Liefs Astrid

Jeetje wat een gedoe zeg. Je zal wel in spanning zitten of niet?
Ik heb een vriendin die na een week pas positief testte. Late innesteling was de oorzaak. Ik hoop echt dat dit jou ook gaat overkomen.
lfs ing

Inderdaad een beetje vreemd allemaal...

Heb  je nog steeds geen ander gevoel ook dan normaal..?

Succes morgen! en maar hopen op een positieve uitslag.
zijn ook erg benieuwd.

Gr. Leeuw

Hé meiden,

Nou helaas: niet zwanger.
De gyn kan het ook niet verklaren, maar gokt dat ik toch geen eisprong gehad heb.
Positief is dat ik vanavond meteen met spuiten mag beginnen. En dat ik dan waarschijnlijk volgend weekend mijn eisprong heb. Woensdag moet ik al weer komen voor een echo.
Realiseer me net dat we weer een tijdperk afsluiten: het 'Clomid-tijdperk', en dat we aan het puregon-tijdperk beginnen. Zo ga je steeds stiekem een stapje verder in het hele proces.
Hopelijk brengt dit me meer dan de Clomid, ik heb er alle vertrouwen in!
Meiden, bedankt voor jullie belangstelling!

Liefs Astrid

ps: Toen de gyn zei: nee, je bent niet zwanger had ik natuurlijk wel even zoiets van 'shit'. Maar omdat we weer met voor ons iets nieuws beginnen ben ik wel positief!

He hallo Astrid,

Nou das toch wel een tegenslag toch......? Heel stiekem hoop je dat het nu toch raak is en dan blijkt het toch niet zo te zijn.
En alweer een stapje verder in de medische malle molen....zucht!

Ik las dat je er veel vertrouwen in hebt en dat is inderdaad heel belangrijk!

Heel veel succes en houd ons op de hoogte! Ga er maar lekker voor!!!!!!

Liefs van Indy

Terug
Bovenaan