5 dagen overtijd, negatieve zwangerschapstest, positieve ovulatietest

<p>Hoi!  Ik ben vandaag 6 dagen overtijd, ik heb 2 dagen na mijn NOD getest maar ik had mezelf al voorgenomen dat deze gewoon negatief ging zijn aangezien ik geen zwangerschapssymptomen heb. Wel had ik “menstruatieachtige” krampen. Dus dacht ik gewoon mijn menstruatie te hebben. 2 dagen later nog steeds niets, ik had nog ovulatietesten liggen en was benieuwd of dat daar en streepje zou komen (had online gelezen dat dit ook al zwangerschapstest gebruikt werd soms), nu is deze wel hartstikke positief. Ik heb reeds een positieve test gehad rond m’n 14de dag in de cyclus dus vind het toch wel straf dat dit nu plots positief is? Ik heb vandaag opnieuw een zwangerschapstest gedaan, maar deze is nog steeds negatief..   Mijn vraag is dus.. heeft iemand dit reeds voorgehad?  </p>

Niet stom bedoeld maar je kunt beter gewoon een zwangerschapstest doen en daar op vertrouwen als je wilt weten of je zwanger bent.. ovulatietesten zijn sws nogal snel "positief" en misschien is je cyclus wel een beetje in de war. 

Niet voorgehad, maar je hoort wel eens dat een test pas laat oploopt. Dus elke week een keertje testen zo lang je niet ongesteld wordt (en misschien voor de zekerheid nu even  klussen ;)) . Ik had bij mijn vorige zwangerschap een week voor mijn NOD ook een (licht) positieve ovulatietest en menstruatiepijn. 

Terug
Bovenaan